Miky.nl

A.C. van Eijnsbergen

Buitengewoon goed geholpen. Gelijk nog maar een tweede abonnement afgesloten.

M ELIASAR

Goed geholpen vriendelijk

Tips en verbeterpunten voor Miky

taal ondersteunen met plaatjes waar het voor leken een extra info kan zijn

EF KUIPERS

Alles duidelijk! Ik ervaar nooit problemen met miky!

Geen!

C MOLENKAMP

Nu ik ben erg blij dat ik het genomen heb ik kom nooit meer zonder berichten te staan aan een ander

Tips en verbeterpunten voor Miky

nee hoor ga zo door als jullie zijn

WJ SCHENKELS

Alles is soepel verlopen.

Tips en verbeterpunten voor Miky

Iets waar Miky niets aan kan doen: Kort na ingang van het abonnement ontving ik een aantal verwarrende berichten, waar ik kennelijk "ingetuind" ben. Het bleek te gaan om een nummer 5050 die mij een... Iets waar Miky niets aan kan doen: Kort na ingang van het abonnement ontving ik een aantal verwarrende berichten, waar ik kennelijk "ingetuind" ben. Het bleek te gaan om een nummer 5050 die mij een SMS abonnement hadden aangesmeerd van € 3,00 per dag en ontvang ik van T-mobile een nota van € 90,--. Gelukkig hebben zij het grootste deel kunnen terugdraaien en op Google zag ik dat ik niet de eerste was. Daarom is een soort waarschuwing van of Miky of T -Mobile misschien wel prettig.

MW JANSEN

Niets in het bijzonder

niets in het bijzonder

PCE HENSEN

Goede producten, snelle levering

Tips en verbeterpunten voor Miky

ik zou eigenlijk niets weten

JGM ARNTS

Geen op- en aanmerkingen

Nee

P VAN DER STEEN

Goed geholpen

MPI DE SCHRIJVER

Alles redelijk goed, lage kosten, altijd bereik en redelijke goede service.

Tips en verbeterpunten voor Miky

Het enige wat ik minder vind, wat me ook niet verteld is, dat is dat je je belminuten die je niet gebruikt kwijt bent nadat de volgende betaling geïncasseerd is. Ik betaal voor die minuten en dan... Het enige wat ik minder vind, wat me ook niet verteld is, dat is dat je je belminuten die je niet gebruikt kwijt bent nadat de volgende betaling geïncasseerd is. Ik betaal voor die minuten en dan zou ik die mogen bewaren, volgens de wet is dat ook zo.

Reactie Miky.nl:

Geachte mevrouw De Schrijver,
Bedankt voor uw reactie op The Feedback Company.
Goed om te horen dat u tevreden bent met de lage kosten, het bereik en de redelijke, goede service.
Het...
Geachte mevrouw De Schrijver,
Bedankt voor uw reactie op The Feedback Company.
Het punt waar u minder tevreden over was, waren de belminuten die u niet mee kan nemen. Graag neem ik contact met u op om dat toe te lichten.
Met vriendelijke groeten,
Tessa