Sas

Mooie jaloezieën, gratis kleurstalen die snel geleverd werden. Enorm veel keuze, goede kwaliteit en snelle levering. Ook makkelijk ophang systeem

Hans

Eenvoudige bestelling. Ruime keuze in kleurtinten en afwerking.

Van Oosterhout

Duidelijke instructie voor het opmeten en in 15 dagen geleverd. Makkelijk ophang systeem

Schoone

Zeer goede kwaliteit

F van Houte

Goed geregeld

Melanie

Melanie

Uw ervaring

Fijne website om te bestellen, duidelijke stappen zodat je niks over het hoofd ziet.
Mooie foto impressies op website.

Elshout

Al enige keren houten jaloezieën besteld en altijd heel tevreden

kees smit

Ik heb 2 keer jaloezieen besteld en 2 keer is het super gegeaan.

Micaela

Vanwege niet standaard afmeting van onze ramen, op deze website terecht gekomen. Ontzettend veel opties en de afmetingen waren absoluut geen probleem. Na het plaatsen van een bestelling meteen een... Vanwege niet standaard afmeting van onze ramen, op deze website terecht gekomen. Ontzettend veel opties en de afmetingen waren absoluut geen probleem. Na het plaatsen van een bestelling meteen een bevestiging gekregen en vervolgens constant op de hoogte gehouden van de status. Keurig op tijd geleverd en veilig verpakt. Ophangen was een makkie met het handige kliksysteem en de afmetingen zijn tot op de mm perfect. Het is precies waar we naar zochten en dat voor de helft van de prijs die je bij een standaard bouwmarkt betaald.