Kim Women With Style

Ik ben sinds een paar maanden een samenwerking met Michel aan gegaan. Ik kan niet anders zeggen dan dat hij al zijn afspraken na komt, alles goed communiceert, hij helpt je overal mee, zelfs in het... Ik ben sinds een paar maanden een samenwerking met Michel aan gegaan. Ik kan niet anders zeggen dan dat hij al zijn afspraken na komt, alles goed communiceert, hij helpt je overal mee, zelfs in het weekend wanneer hij normaal vrij heeft, heeft hij mij een zaterdag een paar uur geholpen toen ik wat probleempjes met mijn webshop had. Dat noem ik een echte professional en ontzettend goed voor zijn klanten. Michel is zeker een aanrader als je een webshop op wilt starten met een redelijk klein budget. Zelfs als je webshop al klaar is en online staat, blijft Michel je helpen als er iets fout gaat, je vragen hebt of ergens niet uit komt. Een echte aanrader dus!

Michel helpt je met alles. Begeleid je goed bij het opstarten van een webshop. Help je zelfs als je een probleem hebt in het weekend terwijl hij eigenlijk in het weekend vrij heeft. Ik ben heel erg... Michel helpt je met alles. Begeleid je goed bij het opstarten van een webshop. Help je zelfs als je een probleem hebt in het weekend terwijl hij eigenlijk in het weekend vrij heeft. Ik ben heel erg blij met Michel. Top service. En natuurlijk ben ik heel erg blij en tevreden met mijn webshop!

kittenxl.nl

Snel en verstand van zaken

Zeer tevreden over Michel Webdesign. Komt zijn afspraken na en weet waar hij het over heeft. Alles is mogelijk en duidelijke communicatie.

Aladdinshuis

Samen werking met MichelWebdesign !

Na de eerste telefoon wisten wij als Aladdinshuis dat het goed zou komen.
Een luisterend oor die naar de wensen van zijn klant vraagt. En het uitwerkt!
Snelle reacties, snelle...
Na de eerste telefoon wisten wij als Aladdinshuis dat het goed zou komen.
Een luisterend oor die naar de wensen van zijn klant vraagt. En het uitwerkt!
Snelle reacties, snelle aanpassingen naar wens en een klantvriendelijke meneer!
Wij willen jou heel erg bedanken Michel. Was een kort maar krachtige samenwerkring !