h. Kleef

Leuke producten, snelle levering

Je blijft goed geïnformeerd over je bestelling

Maartje

In één woord: fantastisch!

Voor het goede doel (een kerstcadeau/wens van een kindje dat gevlucht is uit Oekraïne) bij ons op de sportschool (Jenergy), had ik een leuke paraplu met naam gekocht. Ik had de verzendtijd toch niet... Voor het goede doel (een kerstcadeau/wens van een kindje dat gevlucht is uit Oekraïne) bij ons op de sportschool (Jenergy), had ik een leuke paraplu met naam gekocht. Ik had de verzendtijd toch niet helemaal goed gelezen/berekend. Nadat ik een mail had gestuurd met de vraag of het cadeau nog op tijd zou zijn voor kerst, heeft Mevrouw Aarbei er alles aan gedaan om dit te laten gebeuren! Ik werd heel goed op de hoogte gehouden. Mevrouw Aardbei was super vriendelijk in haar mails. Ik ben heel blij!

Marjolein M

Altijd positief!

Snelheid communicatie, verzorgde levering en leuke producten

Evelien Van Roekel

Geweldig

Snelle levering en goede communicatie

Mevrouw Aardbei

Voor Sinterklaas een bestelling gedaan. Op tijd opgestuurd maar door de post werdt het te laat bezorgd. Werdt heel goed op de hoogte gehouden door Mevrouw Aardbei. Producten van goede kwaliteit en... Voor Sinterklaas een bestelling gedaan. Op tijd opgestuurd maar door de post werdt het te laat bezorgd. Werdt heel goed op de hoogte gehouden door Mevrouw Aardbei. Producten van goede kwaliteit en mooi ingepakt.

Communicatie en service

Rosanne Wagemans

Zoals altijd een leuk cadeautje voor mijn nichtje en neefje gevonden bij Mevrouw Aardbei. Ook weer erg leuk ingepakt!

Houten speelgoed. Vriendelijk bij vragen en elke keer weer leuk ingepakt.

Carola

Top service

Mooi ingepakt, leuke producten, snelle service

Hazel

Positief

Heel leuk ingepakt.

Laura Creemer

Top!

Heel snel, altijd mooie spullen en persoonlijk:)

Conny

Vlotte verwerking