Jurgens

Prettig en goed in het beoordelen van de bestelling

Mij is gewezen op het feit dat ik mogelijk iets vergeet te bestellen. Terecht. Prettige adviezen.

Bert

Een paar kleine onderdelen besteld voor lades (via keukenlade.nl) en wat andere kleine onderdelen via meubelinterieur.nl. onderdelen werden tesamen verzonden, dus eenmaal verzendkosten. Spullen... Een paar kleine onderdelen besteld voor lades (via keukenlade.nl) en wat andere kleine onderdelen via meubelinterieur.nl. onderdelen werden tesamen verzonden, dus eenmaal verzendkosten. Spullen binnen 24 geleverd, supersnel!

Snelheid, flexibiliteit

Christian Heiner Schmidt

Excellent

VERY Good Service

Henna

De opdracht (trapreiniging) moet nog gebeuren, maar de service en communicatie is tot nu toe uitstekend verlopen. Snelle en duidelijke reacties altijd en heel erg vriendelijke medewerkers. Ik geef 4... De opdracht (trapreiniging) moet nog gebeuren, maar de service en communicatie is tot nu toe uitstekend verlopen. Snelle en duidelijke reacties altijd en heel erg vriendelijke medewerkers. Ik geef 4 sterren, omdat de trap nog gereinigd moet worden. Was beter geweest als de review na afronding gedaan kon worden.

Goede communicatie en vriendelijkheid medewerkers

Cor

Heel prettige ervaring, vriendelijk en helder advies

Het vakmanschap

Arjan Hommel

Positieve indruk gekregen na aanvraag offerte en afsluiten deal.

Duidelijke en snelle communicatie betreffende producten.

swenker

Produkt was zoals door mij besteld

geen idee, levering was zoals afgesproken

Geraerts

Meedenken en goed advies

Veel moeite genomen om klant te helpen

Joseph Nagelkerke

Ruime keuze uit kwaliteit!

Duidelijke site

archipelzorggroep