Kobus

Snelle levering tegen concurrerende prijzen

Reactie Merken Warenhuis BV:

Beste klant, hartelijk bedankt voor je beoordeling en veel kookplezier toegewenst met je nieuwe inductie kookplaat! Klantenservice Merken Warenhuis / Inductiekookplaatshop.nl

Olaf

Vlotte levering, scherpe prijs

Rob

Snelle levering goede prijs

Gerard

Oumlil

Wat een verrassing om te ontdekken, dat de uitdrukking “wat de boer niet kent, eet ie niet” zeker voor ons met betrekking tot de inbouwvaatwasserstore in Drachten geldt. In eerste instantie was ik... Wat een verrassing om te ontdekken, dat de uitdrukking “wat de boer niet kent, eet ie niet” zeker voor ons met betrekking tot de inbouwvaatwasserstore in Drachten geldt. In eerste instantie was ik sceptisch of de inbouwvaatwasserstore wel betrouwbaar was. Ik heb zelfs gebeld of de aanbieding echt was en of het bedrijf bestond!!
Nou meer ongelijk konden we niet hebben!
. Daar waar we altijd plachten onze witgoed en andere spullen bij ‘gerenomeerde’ , lees bekende, leveranciers kopen
Wij zijn ERG blij met de service, het product en de afhandeling bij dit bedrijf!

Reactie Merken Warenhuis BV:

Beste klant, hartelijk bedankt voor je beoordeling en veel plezier toegewenst met je nieuwe inbouw vaatwasser! Klantenservice Merken Warenhuis / Inbouwvaatwasserstore.nl

Klein

Dikke prima

Wilco

S Zomer

Geleverd wat ik heb besteld op de dag dat is afgesproken.

Marcel M.

Positief, de gewenste machine was voorradig, en de dag erop al geleverd.

Monique

Vriendelijk,snel en behulpzaam. Helemaal naar tevredenheid geholpen.