Ze is heel goed met mijn beide kindjes. Ze heeft snel gehandeld toen wij kwamen met twijfels over hoe de jongste bewoog. Meteen door verwijzen door haar, wel via de huisarts, naar het ziekenhuis.

Aardige man nam mijn serieus en heeft mij goed geholpen

Ze geef goede uitleg is gezellig komt alles goed na
geef ze in alle opdrachten 100%
ben ze zeer dankbaar

Fijne behandeling, vriendelijk, alles wordt uitgelegd, sympatieke therapeut.

Mijn pijn was gelijk bij de eerste behandeling al verdwenen. Duidelijke en kundige uitleg. Top Fysio

Pascal is een kundige en integere man die heel goed weet waar hij mee bezig is en je ook verteld wanneer iets niet kanen dit ook goed aan je uitlegd.

Patientendossier zou uitgebreider mogen, met inzicht in hetgeen besproken is of wat er gedaan is met de behandeling. Patiënten vinden het fijn om na te lezen, door pijn en spanning onthoudt je niet... Patientendossier zou uitgebreider mogen, met inzicht in hetgeen besproken is of wat er gedaan is met de behandeling. Patiënten vinden het fijn om na te lezen, door pijn en spanning onthoudt je niet alles wat er gezegd wordt en is het fijn om terug te lezen. Verder is het fijn dat pijnzorg zo breed aangepakt wordt en de disciplines samenwerken ipv vanuit eilandjes, met daarbij hele kundige mensen. Dr van Tilburg is een kundige man, die mij heel erg helpt.