Meijers

Francis Inpijn

Snelle levering, wordt op de hoogte gehouden wanneer het bezorgd word.

Walter Vanhooren

Gekocht en geleverd zoals afgesproken.

Het was goed dus houden zo.

Neval Aksoy

Ik heb mijn bestelling snel ontvangen. Dus ik zeg alleen maar goed.

geen idee

F.J Wilkens

Jaren gebruik ik het hoofdkussen en het is geweldig , ik kan er echt niet meer zonder . Nu moest ik het gewicht door geven , dat is 70 kilo.dit nieuwe kussen geeft wel veel meer pijn aan nek en... Jaren gebruik ik het hoofdkussen en het is geweldig , ik kan er echt niet meer zonder . Nu moest ik het gewicht door geven , dat is 70 kilo.dit nieuwe kussen geeft wel veel meer pijn aan nek en schouder. Nu denk ik , dat het beter was geweest een kussen tot 65 kilo .
Of het moet weer wennen . Verder ben ik uitstekend tevreden .
Een kleine opmerking , het sloop was zeer slordig gemaakt .

Nettere slopen er om .

Jeroen Schoemaker

Goeie kwaliteit snelle levering

Niet aan toe te voegen

jo neijnens

De ervaring is in principe goed, maar ze beloven bezorging aan huis, maar doen dat niet

Andere besteldienst nemen, Postnl zegt dat als ze iemand niet thuis treffen een brief in de bus doen, eerst krijg ik als bezorg tijd tussen 12 en 14.30 uur, dan tussen 17 en 19 uur, maar om 18.30... Andere besteldienst nemen, Postnl zegt dat als ze iemand niet thuis treffen een brief in de bus doen, eerst krijg ik als bezorg tijd tussen 12 en 14.30 uur, dan tussen 17 en 19 uur, maar om 18.30 uur krijg ik een mail dat ze de bestelling naar een Postnl punt brengen waar ik het moet ophalen, niks brief in de bus want ik was gewoon de hele dag thuis.

Reactie Meijers:

Beste Jo,
Uiteraard vinden we het heel jammer dat je een slechte ervaring hebt gehad met de bezorging.
Beste Jo,
We hebben diverse bezorgdiensten uitgeprobeerd en bij elke gaat wel eens iets mis. Over het algemeen zijn we zeer tevreden over de service van postNL. Maar als het mis gaat is dat gewoon vervelend. Nogmaals onze excuses daarvoor.
We zijn aan het bekijken of we de website zo kunnen uitbreiden dat je kunt kiezen voor een specifieke vervoerder.
Wij wensen je in ieder geval veel comfort met de bestelling en we staan graag voor je klaar, om verdere vragen te beantwoorden.