Jo Steens

Wij hebben een uitstortgootsteen besteld bij uw bedrijf. Een dag later werden wij gebeld met de mededeling dat de bestelde gootsteen niet (meer) leverbaar was en dat jullie vergeten waren de... Wij hebben een uitstortgootsteen besteld bij uw bedrijf. Een dag later werden wij gebeld met de mededeling dat de bestelde gootsteen niet (meer) leverbaar was en dat jullie vergeten waren de bestelde gootsteen van de site te verwijderen. Maar, geen nood, we zouden exact dezelfde gootsteen krijgen. Die was wel duurder maar we hoefden niet bij te betalen. Een dag later werd de gootsteen geleverd zoals beloofd. Toen bleek dat er niets bij zat, geen afvoer, geen afsluitdop, geen bevestigingsmateriaal, niets. Dit alsnog besteld en we moesten aanvullend nog ruim € 41,00 overmaken. Zoals beloofd werd ook dit materiaal een dag later geleverd. Toen bleek dat het ketting van de afsluitdop ontbrak. Voor ons geen probleem, dan maar zonder ketting. Toen de gootsteen een dag later gemonteerd moest worden bleek dat de maat van de aansluitingen niet 40 maar 30 was en de aansluiting dus niet paste op de bestaande afvoer. Naar een simpel klein winkeltje gegaan en daar een nieuwe gehaald met een overgang van 40 naar 30. We mochten daarvoor nogmaals ruim € 15,00 aftikken.
Let wel, we werden zeer netjes te woord gestaan en de toezeggingen zijn prima nagekomen, maar dit gebeurt ons niet nog eens.
Waarom staat er op jullie site niet erbij dat er niets bij geleverd wordt. Het bleek achteraf ook niet dezelfde gootsteen zoals beloofd want dee maat week af. Dit moeten jullie toch weten. Net om die reden hadden we precies dezelfde besteld. Geen prettige ervaring en ook nog onnodig duur achteraf.

Ineke

Snelle en juiste levering

Jacqueline

Super goed geholpen top zaak!

Benjamin

Dit bedrijf is teleurstellend. Ze veranderen de hele tijd het verzendschema

Naomi

Helaas ging onze mooie kraan na 3 jaar stuk. Ook gaan de scharnieren van de soft close wc bril gaan telkens kapot. Deze week buiten de garantie een nieuwe kraan en wc bril gekregen. Hopen dat het nu... Helaas ging onze mooie kraan na 3 jaar stuk. Ook gaan de scharnieren van de soft close wc bril gaan telkens kapot. Deze week buiten de garantie een nieuwe kraan en wc bril gekregen. Hopen dat het nu weer jaren mee kan. Blij met de service!

L Hoeijmakers

Service is goed alleen viel het aangekochte product ditmaal tegen.
Service is goed alleen viel het aangekochte product ditmaal tegen.
Het leek mij een overjarig model, de drukknop paneel was vervormd en de closetpot spoelt slecht door. Voor de drukknoppen paneel heb ik reeds een nieuwe ontvangen. de closetpot is ook vervangen maar bleek niet randloos te zijn ,, Heb hem toch maar gemonteerd en spoelt nu wel goed door. Alleen lekt deze nu aan de inspoel poort .
Iets met de rubberdop sluit niet goed af. Ga hem in het weekend weer afhalen en kijk dan wat het euvel is.

Catering Service

De bestelling werd binnen 1 dag geleverd.
Super bedrijf, komt na wat ze beloven.

Jansen

Prima levering. Retourneren was helemaal KUD!