Sandra

Ik zal nooit meer iets bestellen. In het verleden een bestelling gedaan en netjes ontvangen. Nu ruim een week geleden iets besteld. Ligt zogenaamd al een week verpakt klaar. Maar geen communicatie... Ik zal nooit meer iets bestellen. In het verleden een bestelling gedaan en netjes ontvangen. Nu ruim een week geleden iets besteld. Ligt zogenaamd al een week verpakt klaar. Maar geen communicatie en verzending niets. Inmiddels hoef ik het bestelde niet meer.

Reactie Meetje-pettiskirts.nl:

Als de order verpakt is dan is deze,verstuurd.
We hebben dpd een onderzoek op laten starten.
Heel vervelend dat u t pakket nog niet heeft ontvangen. Inmiddels hebben we t probleem opgelost

Sanja

Snelle levering, mooie artikelen!

Verzending

Chelsea

Snelle levering, duidelijke website

Goede kwaliteit

Ingrid de Bock-Cappon

Leveren op tijd en de kwaliteit van de tutu rokjes en jurkjes zijn in 1 woord geweldig.

Kwaliteit en goede communicatie.

Yeraz

Heel mooi en goede kwaliteit.

Altijd de klant op de hoogte brengen met de verzending status.

Roel Stuit

Had een balletpakje besteld voor verjaardag kleindochter, maar kon door waterschade leverancier niet op tijd geleverd worden.
Meetje berichte mij hier netjes over onmacht, en kwam met een ander...
Meetje berichte mij hier netjes over onmacht, en kwam met een ander alternatief.
Deze kon nog net optijd geleverd worden volgens Meetje, met nog iets extra's erbij !!!!
Super goed geregeld, daar worden wij blij van.

fallery

Sonia Monga

Goede service/kwaliteit

Snelle reactie, geduld

Saida

Super fijn bedrijf reageert snel via privebericht Facebook snel geleverd en netjes behandeld

Snelle reactie Facebook