Ronald Klomp

Super mooie schoenen

Wat moet iedereen weten van Mascolori?

dat er altijd een paar schoenen zijn die bij jou smaak past

Wat is je mooiste Mascolori Moment?

Om op de website te kijken of er weer een mooi stel schoenen naar mijn smaak tussen staan.

T.R.J. Zijp

Met dit merk schoenen durf ik letterlijk op straat te komen!

Wat moet iedereen weten van Mascolori?

Mijn schoenen trekken altijd de aandacht. De meeste complimenten krijg ik van dames 😀! De maat is altijd in orde.

Wat is je mooiste Mascolori Moment?

Op het vliegveld in New York hield een douanebeambte mij staande. Ik werd niet gecontroleerd op mijn paspoort, drank of drugs. Maar zij was helemaal gek van mijn Mascolori's!

Cees Hereijgens

Prachtige schoenen

Prachtige schoenen

Wat is je mooiste Mascolori Moment?

In de winkel komen en zoveel mooie schoenen zien

Frank Buytendijk

Al jaren supervet

Wat moet iedereen weten van Mascolori?

De leuke mensen die wr werken

Snuffelen in de winkel

Pieter van den Berge

Geweldig aanbod en blitze schoenen

Wat moet iedereen weten van Mascolori?

Dat Mascolori de wereld er een beetje beter/fleuriger doet uitzien met hun fleurige schoenen gecombineerd met een mooie riem, en/of blouses, e.d.

Wat is je mooiste Mascolori Moment?

Dat ik bij het huwelijk van onze kinderen onder mijn kostuum schitterende Mascolori schoenen droeg, en iedereen sprak mij aan, van wat een prachtige schoenen. En dat ik dus zei die kunnen jullie ook... Dat ik bij het huwelijk van onze kinderen onder mijn kostuum schitterende Mascolori schoenen droeg, en iedereen sprak mij aan, van wat een prachtige schoenen. En dat ik dus zei die kunnen jullie ook dragen hoor, waarop toch veel mensen zeiden ach ik denk niet dat dit bij mij past, waarop ik antwoordde belachelijk. Laat de wereld te beginnen met Nederland er iets mooier en fleuriger uitzien. De Mascolori schoenen draag ik elke dag schitterend vindt ik het.

Katleen Vandebos

Top

Toffe unieke comfortabele schoen

Wat is je mooiste Mascolori Moment?

Als ik een nieuwe doos open doe

Wim

Van de etalage word je al vrolijk! Nog vrolijker word je van de ontvangst in de winkel door de vrolijke Jochen. Een lach verschijnt op je gezicht als je de veelkleurige schoenen past. Je geluk is... Van de etalage word je al vrolijk! Nog vrolijker word je van de ontvangst in de winkel door de vrolijke Jochen. Een lach verschijnt op je gezicht als je de veelkleurige schoenen past. Je geluk is orgasmisch als je buiten stapt met niet 1 maar 2 paar schoenen!!! Topervaring!!

Wat moet iedereen weten van Mascolori?

Unieke schoenen voor durvers!

Wat is je mooiste Mascolori Moment?

Een compliment over je schoenen krijgen van je lief !

martin van driel

Voor mijn net nieuw maar super mooi

Wat moet iedereen weten van Mascolori?

mooie aparte schoen die gelijk goed zit

als ze binnen komen

wico Booisma

Mooi

apart merk

elke dag weer

Jos van Bilsen

Geweldig

Wat moet iedereen weten van Mascolori?

De exclusiviteit.moet wel gewaarborgt blijven

Wat is je mooiste Mascolori Moment?

Heb jij twee vershillende schoenen aan?