Offerte
Resultaat
Advies
Communicatie

Brouwers

Wat een fijn notariskantoor! Vriendelijke en kundige mensen die alles in begrijpelijke taal uitleggen. Erg tevreden!

Professioneel, duidelijke taal, toegankelijk, komen afspraken na

Ga zo door!

Nelly van Asten

Perfect precies wat ik zocht.

Duidelijkheid. Denkt met mij mee. Geen fratsen. Correct taalgebruik en zelfs ook gezellig.

Dat zou ik niet weten.

Er is op een zeer goede manier meegedacht om onze wensen in een testament vast te leggen. Het gehele traject van oriënterend gesprek, de samenstelling alsmede het onderteken van de testamenten is in... Er is op een zeer goede manier meegedacht om onze wensen in een testament vast te leggen. Het gehele traject van oriënterend gesprek, de samenstelling alsmede het onderteken van de testamenten is in heel goede samenwerking verlopen.

Meedenken, luisteren naar de wensen, uitleg van mogelijkheden.

Geen.

M

Positief

Aandacht voor onze situatie

Niets

Onze ervaring is heel positief

Meedenkend, snel reagerend professioneel bedrijf

Henk

Goed geholpen en voorgelicht bij het opstellen van een levenstestament.

Snelle service, goede bereikbaarheid en betaalbaar.

Nvt

Zeer goed, goede informatie vooraf en duidelijke informatie gedurende de gesprekken. Er wordt ook goed mee gedacht aan de juiste oplossingen.

Duidelijkheid van informatie. Vriendelijk personeel.

C van Roosmale

Helaas slechte ervaring met Marks Wachters. Besproken opdracht omtrent overlijden niet goed uitgevoerd. Bij melding hiervan geen blijk van herkenning van wat er besproken was. Vervolgens... Helaas slechte ervaring met Marks Wachters. Besproken opdracht omtrent overlijden niet goed uitgevoerd. Bij melding hiervan geen blijk van herkenning van wat er besproken was. Vervolgens administratieve fouten bij levering huis.

Beter communiceren en duidelijk opdracht van klant noteren en herhalen met klant.

kruijer - van gompel

Zeer positieve ervaring.

maatwerk : voor extra toelichting op concept testament werd alle tijd ingeruimd. Daarna heldere uitleg, to the point en met veel inlevingsgevoel

klantvriendelijkheid

Hans de Wit

Uitvoerige informatie over het vastleggen van het testament passend bij onze situatie. De notaris nam ruim de tijd om de enigszins lastige terminologie n.a.v. onze vragen, op een heldere manier uit... Uitvoerige informatie over het vastleggen van het testament passend bij onze situatie. De notaris nam ruim de tijd om de enigszins lastige terminologie n.a.v. onze vragen, op een heldere manier uit te leggen.

Helderheid van de materie.De vriendelijke ontvangst en begeleiding
In doit proces.

Geen enkele.