Offerte
Resultaat
Advies
Communicatie

Calum MacLeod

Uitstekende ervaring in het helpen met de juridische zaken na het overlijden van mijn vrouw. Ook het uitstekende advies en professionalisme bij het helpen organiseren van mijn zaken

Professioneel en hoffelijk in elk aspect van het werk. Zeer dankbaar voor de persoonlijke zorg die ik kreeg.

Marga Huitema

Vriendelijke en professionele houding van alle medewerkers. Duidelijke taal en komen gemaakte afspraken na.

Wat prettig was dat er een uitleg van de termen bij was, de vragen waren duidelijk. De veranderingen werden meteen meegenomen.

Ton vd Waardenburg

Op maat adviseren

Geen gelegenheid geven tot misverstanden

J. va Grimbergen

We zijn deskundig en vriendelijk geholpen

Goed meedenken van uw medewerker

zo niets weten

Jack Peeters

Open communicatie en vriendelijke "eigentijdse" benadering

Werd tijd voor genomen

Tekenen kan niet door kandidaat notaris. Dat is jammer

Maas

Van begin tot eind prettig

Deskundigheid en vriendelijkheid

Ga zo door

beuger

Wat een fijn notariskantoor.Prima en snel geholpen.Resultaat perfect.Kan ik iedereen aanbevelen.

Heel persoonlijk, meer dan voldoende ruimte om vragen te stellen.

Geen enkel minpunt, niets te verbeteren!

p.j van de weijer

Als vanouds - zeer professioneel, uiterst kundig, prettige communicatie, meedenken en doel-oplossingsgericht

zie hierboven

geen enkele

H. Verspaandonk

Inmiddels twee keer gebruik gemaakt van dit notariskantoor. Je wordt vriendelijk te woord gestaan en je krijgt goede voorlichting. Correcte en vlotte afwerking. Beide keren uitstekend geholpen.

Klantvriendelijk; gedegen kennis; altijd bereikbaar; nemen alle tijd voor je; reageren snel op vragen

Hans en Linda Aarts

Goede ervaring. Makkelijk bereikbaar en heldere uitleg zeker op het onderwerp testament en levensbeschikking.

Gastvrij, deskundig advies en communicatief

N.v.t.