Offerte
Resultaat
Advies
Communicatie

Bright Cubes

We hebben snel een afspraak kunnen maken. Jaap van Zwet heeft ons het hele proces rondom starten van een nieuwe onderneming uitgelegd en de juridische en contractuele stappen die daarvoor nodig... We hebben snel een afspraak kunnen maken. Jaap van Zwet heeft ons het hele proces rondom starten van een nieuwe onderneming uitgelegd en de juridische en contractuele stappen die daarvoor nodig zijn. Inmiddels hebben we 3 BV's opgericht en zitten we in de afronding van alle contractuele zaken.

Jaap denkt mee vanuit het oogpunt van de ondernemer. Daarmee is de dienstverlening completer dan bij andere notarissen. Jaap is ook erg deskundig in de volle breedte. Hij levert niet alleen het... Jaap denkt mee vanuit het oogpunt van de ondernemer. Daarmee is de dienstverlening completer dan bij andere notarissen. Jaap is ook erg deskundig in de volle breedte. Hij levert niet alleen het gevraagde product, maar adviseert ook over gevolgen van bepaalde beslissingen in privesfeer in relatie met de zakelijke kant.

Jaap heeft ons in zijn netwerk enkele mensen geadviseerd, o.a. voor bankzaken. Helaas liep de samenwerking met deze relatie niet meteen goed. Ons advies is om voorzichtig te zijn met het koppelen... Jaap heeft ons in zijn netwerk enkele mensen geadviseerd, o.a. voor bankzaken. Helaas liep de samenwerking met deze relatie niet meteen goed. Ons advies is om voorzichtig te zijn met het koppelen van relaties als je de kwaliteit hiervan niet heel zeker kent.

Werknemersvereniging IKEA Medewerkers

Ik kan onze ervaring met Marcks Wachters notarissen als zeer prettig beschrijven.

Goed contact met de kandidaat notaris dhr. Han Kersten. Bij vragen was dhr. Kersten makkelijk te bereiken en bereid e.e.a. toe te lichten.

Geen.

Vollenbroek Makelaars & Taxateurs

Begrip voor de vraag van de klant, snelle reactie wanneer dit echt gevraagd is.

Het gevoel dat ons belang serieus genomen is.

Prettige ervaring

Goed en duidelijk uitgelegd wat mogelijkheden zijn.

Geen idee.

Harry Schot / Sprint ICT Solutions B.V.

Perfecte service!

Eerst goed luisteren, dan doorvragen, vervolgens goed nadenken en dan uiterst vakkundig handelen!

ATM holding BV

Uitmuntende dienstverlening met veel gevoel voor ondernemerschap.

Lees evaluatie hierboven

NYOYN International

Hebben ons bijgestaan bij o.a. een aandelentransactie voor een buitenlandse entiteit.

Duidelijk en sterke persoonlijke betrokkenheid