Deskundigheid
9.8/10
Advies
Communicatie

Bram Timmer

Zeer zorgvuldig, goede prijs en nette afhandeling. Kortom een aanrader!

Ondanks regen volgens afspraak de klus klaren.

Zeer goede ervaring en mensen komen deskundig en betrouwbaar over.

Bedrijf komt al bij eerste contact deskundig en betrouwbaar over.
Nette mensen die zelfs goede nazorg (service) leveren. Mijnheer kwam zelfs terug om een randje (kosteloos) te schilderen. Bedrijf komt al bij eerste contact deskundig en betrouwbaar over.
In deze tijd een verrassing te noemen!

kan zo (nog) niets bedenken.

veldhuis

Prettige communicatie , en goede service.
Ons bitumen dak is perfect gelegd , echt super.

A.H.C. Duijvesteijn

Betrouwbaar, heldere afspraken. Uitstekende prijs/kwaliteit. Nette werkers en uitstekend resultaat.

E. Bonnet Naranjo

In augustus 2015 hebben we op 2 plekken lekkage gehad. Na eerder 4 andere dakdekkers te hebben ingeschakeld zijn we ten einde raad bij Manig Dakbedekking terecht gekomen. Eerst probleemstelling... In augustus 2015 hebben we op 2 plekken lekkage gehad. Na eerder 4 andere dakdekkers te hebben ingeschakeld zijn we ten einde raad bij Manig Dakbedekking terecht gekomen. Eerst probleemstelling analyseren daarna probleem gevonden en toen permanent opgelost.

Gert-Jan Olthoff

Zeer tevreden over de service van Paul Manig. Hij heeft me echt uit de brand geholpen. Zeer behulpzaam en afspraak is afspraak.

Prima bedrijf, deskundig

Peter

Eerlijk advies en goede prijs/kwaliteitsverhouding. Hij komt z'n afspraken na.

Eerlijk advies en goede prijs/kwaliteitsverhouding. Hij komt z'n afspraken na.

Na vakkundige reparatie van het dak / veluxraam, gaan we via hem ook de boeien en windveren laten bekleden.

Manig Dakbedekkingen zal ik zeker aan vrienden/familie aanbevelen!

Vooral zo doorgaan!

G.J. Ottens

Goede vakmensen

Ad Rens VvE Kooikerseiland III.

Vakmensen welke je vertrouwen geven voor den klus start en dit achteraf ook meer dan waarmaken.

Gewoon lekker zo doorgaan blijven de klanten ook wel komen volgens mij. Waar heb je tegenwoordig nog de ouderwetse kwaliteit welke geleverd wordt zoals vooraf beloofd.