jack Vissers

Eenvoudige en goede website met goed ondersteuning bij bestelling

Advies ondanks website bestelling

Wim Arendse

Prima goede kwaliteit goede uitleg .

Veel keuzes. Goede service.

Jeffrey Groenendijk

Prima service

Advies

Cornelis J. Tolenaars

Snel geleverd en de scheerzeep is heerlijk

Refill is leverbaar

A.M

Levering op zich prima maar product was niet op voorraad en het was jammer dat het pas heel veel later kwam. De paasdagen ertussen maakte het ook niet makkelijker. Het telefonische contact wat ik... Levering op zich prima maar product was niet op voorraad en het was jammer dat het pas heel veel later kwam. De paasdagen ertussen maakte het ook niet makkelijker. Het telefonische contact wat ik van te voren had was fijn en goed. Het gaf vertrouwen in de levering die daarop snel volgde.

Product goed verpakt. Berichtje wanneer levering op zich laat wachten.

Bugsfunny

Kan beter. Levering duurde langer dan aangegeven op de site. Ruim een week wachten op bestelde producten is echt niet meer van deze tijd. In de tussentijd wordt je niet op de hoogte gehouden van de... Kan beter. Levering duurde langer dan aangegeven op de site. Ruim een week wachten op bestelde producten is echt niet meer van deze tijd. In de tussentijd wordt je niet op de hoogte gehouden van de status. Pas na inloggen op de site kwam ik erachter dat alles in back order stond.

Alles in 1 keer geleverd zoals besteld

marcel verhoog

Zeer vriendelijk ontvangst. Goede en eerlijke uitleg. Zeer behulpzaam.

Mogelijkheid tot bezoek showroom om producten te zien, voelen en ruiken.

Sabine

Chat ging heel soepel. Telefooncontact ook. Helaas was het door mij gewenste mes niet eens besteld bij de fabriek, bleek toen ik de bestelling (inclusief betaling dus) had afgerond. Dat maakt de... Chat ging heel soepel. Telefooncontact ook. Helaas was het door mij gewenste mes niet eens besteld bij de fabriek, bleek toen ik de bestelling (inclusief betaling dus) had afgerond. Dat maakt de levertijd onverwachts langer. Dat was een teleursttelling. afhalen van de bestelling ging wel heel erg soepel.

Overzichtelijke webshop. Eenvoudig en snel chat contact. Mooie artikelen. Fijn dat je eenvoudig bij een afhaalpunt (magazijn) af kunt halen.

Cedric Menke

Zoals ik gewend ben, zeer proffesioneel en in het verleden goede persoonlijke adviezen ontvangen.

Brede kennis op het gebied van scheren

Johan de Wijs

Prettige ervaring met het telefonisch contact over mijn vraag over een scheerstandaard.

Snelle levering en netjes verpakt.