Hans de Boer

Tot nu toe zeer tevreden.

Uw ervaring

Er wordt accuraat gereageerd en ze zijn prima bereikbaar.

T. van der Laan

Snelle en duidelijke afspraken.

Uw ervaring

Vriendelijke en kundige makelaar.

Laura Daanje

Goed tot nu toe.

Uw ervaring

Prima, ze zijn makkelijk te bereiken en verder werkt alles online ook heel fijn. En het was snel geregeld allemaal.

Gerard

Tot nu toe ben ik tevreden met de aangeboden diensten. Wat is mis is een brochure. Belangstellenden zouden een brochure van mijn huis krijgen, maar die heb ik nooit gezien.

Uw ervaring

Dat je zelf de bezichtigingen kunt doen. Verder vind ik het bedrijf te passief in deze vorm van dienstverlening. Een makelaar die zelf de bezichtigingen doet heeft weinig tijd, terwijl de eigenaar... Dat je zelf de bezichtigingen kunt doen. Verder vind ik het bedrijf te passief in deze vorm van dienstverlening. Een makelaar die zelf de bezichtigingen doet heeft weinig tijd, terwijl de eigenaar vaak veel meer tijd heeft en daardoor misschien ook betere verkoopstrategieen kan toepassen. Hier verneem ik weinig van. Misschien komt het omdat Makelaarsland een korte bezichtiging van ongeveer 20 minuten de beste manier van werken vindt.

Reactie Makelaarsland.nl:

Beste Gerard,
Ik neem even contact met je op!
Groet, Stefan

Levent

Prettig

Snelle dienstverlening.

Maaike grosso

Heel goed!

Uw ervaring

Fijne samenwerking, ik kan altijd terecht met vragen. Zeer vriendelijke medewerkers.

Alfred Edelstein

Zeer goed tot uitmuntend!

Uw ervaring

Zeer goede communicatie inclusief uitleg van de dingen die de gewone consument niet zonder meer begrijpt. En dat alles op uiterst vriendelijke wijze.

Breuer

Zéér positief!

Vriendelijk, accuraat en meedenkend

Meier

Tot nu toe loopt alles soepel en is het helder

Uw ervaring

Het fijne is dat je zelf kunt kiezen wat je uit handen geeft. De bereikbaarheid is heel fijn en advies en/of reacties zijn snel.

Simon Sinnige

Tot nu toe zeer positief

Uw ervaring

Met name het online dossier en inzichtelijkheid.