Loukili

Tot nu toe ben ik tevreden.

Uitstekend

Henry

Positieve

Uw ervaring

Men heeft een luisterende oor en er wordt tijd voor jou gemaakt

Xxxx

Aankoop en verkoop

Uw ervaring

De Fazant 6. Ons eerste telefoontje gaf mij twijfels, je email doorgeven en dan zou er contact op genomen worden als er een volgende kijkdag zou zijn. Volgende kijkdag, ik wil nu handelen, kijken en... De Fazant 6. Ons eerste telefoontje gaf mij twijfels, je email doorgeven en dan zou er contact op genomen worden als er een volgende kijkdag zou zijn. Volgende kijkdag, ik wil nu handelen, kijken en kopen. Patiobungalows zijn er niet veel.
Werd na 5 minuten terug gebeld een bezichtiging op kort termijn was mogelijk. Kennis gemaakt met Remco van Leerdam, hij nam alle twijfel bij ons weg. Verzorgde alle bezichtigingen hield contact als er iets niet op tijd aangeleverd was.
Door een goede ervaring bij aankoop. Is mijn huis met succes verkocht. Heb na de inspectie nog een leuke attentie ontvangen, met lieve woorden.
Remco van Leerdam verdient van een dikke 10.
Groetjes van Geertje.

Petra Dippell

Verkoop woning

Snelle en vriendelijke service

Fabian

Oplichters!!!! Heel erg slecht.

Uw ervaring

Kijk uit, oplichters. Laten iedereen een bod doen tot 12.00 uur en dan kan de verkoper na de deadline nog zaken doen! Dat jullie meedoen aan dit soort corrupte spelletjes en jullie naam te grabbel... Kijk uit, oplichters. Laten iedereen een bod doen tot 12.00 uur en dan kan de verkoper na de deadline nog zaken doen! Dat jullie meedoen aan dit soort corrupte spelletjes en jullie naam te grabbel gooien. In deze verotte huizenmarkt. Succes met oplichten!!!!!

Fabian

Heel goed!

Uw ervaring

Wat een oplichters, iedereen mag tot 12 uur een bod doen. Vervolgens mag de verkoper nog zaken doen. Dus een deadline wordt niet gehandhaafd. Jammer dat Makelaarsland zich hier voir laat lenen. Heel... Wat een oplichters, iedereen mag tot 12 uur een bod doen. Vervolgens mag de verkoper nog zaken doen. Dus een deadline wordt niet gehandhaafd. Jammer dat Makelaarsland zich hier voir laat lenen. Heel veel succes.

Jorg

Fijne samenwerking

Uw ervaring

Goede begeleiding van het gehele verkoopproces

Peter van Dijk

Tot op heden zijn wij zeer tevreden

Uw ervaring

uitstekende sevice en makelaar denkt goed mee.

Jos Gardenier

Vriendelijk en meedenkend personeel. Snelle en duidelijke reactie op al je vragen. Kortom......een perfect bedrijf!

Uw ervaring

Een bijzonder opvallend punt vind ik dat je merkt dat Makelaarsland veel van haar processen heeft geautomatiseerd. Met name ouderen onder ons hebben vaak slechte ervaring met automatisering. Bij... Een bijzonder opvallend punt vind ik dat je merkt dat Makelaarsland veel van haar processen heeft geautomatiseerd. Met name ouderen onder ons hebben vaak slechte ervaring met automatisering. Bij Makelaarsland is hier geen sprake van en is simpel gezegd alles bijzonder gebruiksvriendelijk zowel voor jong als oud!

Jan Jans

Uitstekend

Uw ervaring

Uitstekende begeleiding en korte lijnen