Arnold van Boxtel

Gaat tot op heden correct

Loopt correct

silvia

Erg goed
info genoeg

Uw ervaring

huis net te koop, maar wordt volledig op de hoogte gehouden

Paul

Pieter Bevers

Top!

Geoliede machine

Gerben

Hele traject van eerste contact tot plaatsing van woning op Funda is top geregeld.

Uw ervaring

overzichtelijk stappenplan, makkelijke app, goede en snelle communicatie. Optimale service tegen lage kosten.

Kemal Yavuz

Vloeiend verloop van de procedure. Ik ben tevreden.

Uw ervaring

Mijn ervaring met dit bedrijf is goed. Ik ben zeer tevreden.

Ellen Schuil

Zeer goed. Duidelijk, overzichtelijk. Snelle reacties

René en Mieke Mathijsen-Meurs

We hebben onze woning eind 2019 te koop aangeboden. Via de bank kwamen we bij Makelaarsland terecht. De bedoeling was om ons huis pas medio 2020 in de markt te zetten. Remco van Leerdam werd onze... We hebben onze woning eind 2019 te koop aangeboden. Via de bank kwamen we bij Makelaarsland terecht. De bedoeling was om ons huis pas medio 2020 in de markt te zetten. Remco van Leerdam werd onze contactpersoon en met hem hebben we al onze wensen besproken. Dit alles is in goed overleg perfect verlopen. Neem je tijd, zei hij, en we komen er op terug als jullie zover zijn. Dit hebben we als zeer prettig ervaren, geen onnodig gepush. Remco was er weer direct toen we de boel in gang wilden zetten.

Uw ervaring

Afgelopen juni namen we weer contact op met Remco en in zeer korte tijd was alles geregeld, van foto's tot presentatie en uiteindelijk bezichtigingen. Remco's enthousiasme en deskundigheid hebben... Afgelopen juni namen we weer contact op met Remco en in zeer korte tijd was alles geregeld, van foto's tot presentatie en uiteindelijk bezichtigingen. Remco's enthousiasme en deskundigheid hebben ertoe geleid dat onze woning in zeer korte tijd voor een goede prijs was verkocht. Chapeau. Een dikke 10 voor Remco!

Nick Croes

Uitstekend