9.5/10
9.7/10
9.5/10

Melissa

Top, snelle service en goede kwaliteit. De dames van de ontwerpstudio denken graag met je mee en passen je kaartje super snel aan.

Snelle verzending

Moling

Heel erg tevreden met de service van made for moments. Fijn dat je je bewerkte kaartjes zolang kunt behouden en kunt blijven bewerken. Ook zeker zeer tevreden met het eind product. Veel...

Snelle service, kwalitatieve kaarten en fijn klantenservice.

Ik vond het fijn dat ik een voorbeeld kaart kon bestellen voor een zeer lage prijs.

Fijne website met goede service. Persoonlijke wensen worden snel doorgevoerd.

Goede ervaring met de klantenservice! Een deel van onze bestelling ontbrak en 1 stapel enveloppen waren ingedeukt, maar met 1 telefoontje naar de klantenservice werd alles snel rechtgezet!

Het was erg gemakkelijk om de kaart te ontwerpen en je kan gemakkelijk zien hoe de kaart eruit komt te zien.

Dennis

Super snel, (zondag besteld, maandag in huis!)
Goede prijs
Goede kwaliteit

Snelheid

Wellicht is het een idee om een optie te geven om de kaarten al in de envelop te laten doen via jullie

Eveline

Zeer goede ervaring.

Nadat ik contact had opgenomen met de Studio konden zij mij helpen mijn product custom made aan te passen. Erg prettig contact en snelle assisitentie.

Zeer positieve ervaring

vlotte afhandeling

geen punten toe te voegen

Gabby

Gewoon van begin tot einde super👍👍👍

Grandioos! Makkelijk zelf te ontwerpen kaarten. Eén dag besteld, de volgende dag in huis. Dikke prima!

Duidelijke website, werkt eenvoudig: stap voor stap