Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

Virginia (Jenny)

Alles prima verlopen. Goed op tijd geleverd en mooie kaartjes kunnen ontwerpen. Goede kwaliteit van materialen.

Alles was prima

Marijn

Verschrikkelijke ervaring, helaas. Na lang wikken en wegen toch voor deze duurdere aanbieder gekozen. Prachtige proefdruk ontvangen. Welliswaar met een drukfout (streep in de inkt) maar verder mooi.... Verschrikkelijke ervaring, helaas. Na lang wikken en wegen toch voor deze duurdere aanbieder gekozen. Prachtige proefdruk ontvangen. Welliswaar met een drukfout (streep in de inkt) maar verder mooi. Dus besloten deze te kiezen, tweede proefdruk was goed. Een paar uur na de geboorte kaartjes besteld. Maar na 4 dagen nog niks ontvangen. Bleef 'in productie' staan. Steeds werd er beloofd teruggebeld te worden. Inmiddels had ik mijn moeder het laten overnemen omdat ik dit er niet bij kon hebben op mn kraambed. Niemand wist waar de kaartjes waren, wat er was misgegaan. Na veel gedoe eindelijk een nieuwe order laten opstarten. Deze kaartjes (inmiddels een week later) kwamen wel snel. Helaas was ongeveer 20% van de kaartjes beschadigd.
Ik ben erg teleurgesteld, en heb er veel verdriet en stress van gehad tijdens mijn kraamweek. De klantenservice was slecht bereikbaar.

Mooi kaartje

Judith

Eerder al geboortekaartjes besteld voor ons zoontje en nu onze trouwkaarten! Wederom weer veel complimenten gehad over onze kaarten.

Eenvoudig te maken en te bestellen. Heel fijn dat je de papiersoorten en envelop kleuren mee krijgt als je een proefkaart besteld!

N

We hebben geboortekaartje besteld en toen ze binnen kwamen, zat op meer dan de helft van de kaartjes een kleine beschadiging. Dit is uiteindelijk goed opgelost, maar wel een beetje jammer dat het... We hebben geboortekaartje besteld en toen ze binnen kwamen, zat op meer dan de helft van de kaartjes een kleine beschadiging. Dit is uiteindelijk goed opgelost, maar wel een beetje jammer dat het niet gecheckt is voordat het naar ons verstuurd werd.

Reactie Made for Moments:

Beste N,
Beste N,
Bedankt voor het delen van je ervaring. We doen uiteraard ons uiterste best om alle kaarten goed te controleren alvorens we ze ter verzending aanbieden. Vervelend dat jouw kaarten toch niet naar behoren zijn geleverd.
Goed te vernemen dat we het uiteindelijk positief met je op mochten lossen.
We staan graag in de toekomst weer voor je klaar.
Sofieke
Made for Moments

Sanne

Duidelijkheid

Jantine

Super fijne communicatie en product is prachtig!!!

Reactie Made for Moments:

Beste Jantine,
Wat een mooie woorden, fijn dat je zo enthousiast bent over jouw ervaring rondom de bestelling.
We zien je graag terug bij Made for Moments.
Met vriendelijke...
Beste Jantine,
We zien je graag terug bij Made for Moments.
Sofieke
Made for Moments

Liesbeth

Mooie designs, makkelijk aan te passen aan eigen wensen, zeer late levering van geboortekaartjes (dag 11 na bestelling pas geleverd)

Gebruiksgemak, designs

Petra

Goed.

Veel mogelijkheden qua ontwerp en papier soorten.

Pieter

goede en snelle bezorging