Bianca

duidelijk

nvt

Sabrina

Snelle levering en makkelijk zelf te ontwerpen met de tool!

Handige tool!

Geen! Prima service!

Mireille Noukens

Goed. Erg snel in levering

Mooie producten.

Nvt

Judith

Wij zijn erg tevreden over de service en de levering alsmede over de kwaliteit van het product.

Ik werd snel geholpen bij vragen, men was goed bereikbaar en kreeg gedegen advies. Enkele alternatieven werden keurig met de proefdruk meegestuurd zodat we thuis een goede keuze konden maken in... Ik werd snel geholpen bij vragen, men was goed bereikbaar en kreeg gedegen advies. Enkele alternatieven werden keurig met de proefdruk meegestuurd zodat we thuis een goede keuze konden maken in papiersoort en kleurstelling. De levering was heel vlot.

We hadden een geboorte bord en kaarten besteld. Ik moest even zoeken wat de bedoeling was met het uploaden van het type bestand. Ik geloof dat ik niet direct begreep welke bestandsnaam ik moest... We hadden een geboorte bord en kaarten besteld. Ik moest even zoeken wat de bedoeling was met het uploaden van het type bestand. Ik geloof dat ik niet direct begreep welke bestandsnaam ik moest kiezen en we hadden aanvankelijk een andere combinatie bord en kaarten in gedachten en dat lukte me dan niet zelf op de site. Maar dat kan ook aan mijn eigen gebrek aan kennis liggen. Ik werd snel en vriendelijk geholpen met mijn vragen en kwam er uiteindelijk toch uit.

Wendy

Voor de tweede keer een geboortekaartje hier zelf ontworpen en besteld. Wat je ziet op scherm komt zeer overéén met werkelijkheid.
Dus na de eerste proefdruk al direct kunnen bestellen!

snelle terugkoppeling op vragen

kwam aantal enveloppen tekort.

Reactie Made for Moments:

Beste Wendy,
Bedankt voor je positieve review! Fijn om te lezen dat je voor de tweede keer bij ons terug bent gekomen :-)
Erg vervelend dat je te weinig enveloppen hebt ontvangen. Dat hebben...
Beste Wendy,
Erg vervelend dat je te weinig enveloppen hebt ontvangen. Dat hebben we intussen met je opgelost. Goed dat je contact met ons had opgenomen.
Heel veel geluk met jullie gezinnetje!
Groet, Birre | Made for Moments

Mariëlle

Hele goede ervaring! Snel geleverd, mooie vormgeving, helemaal blij!

Supersnelle levering! Zó fijn!

Ons was niet duidelijk dat we alle papiersoorten en envelopkleuren bij de proefdruk zouden ontvangen. We hadden nu meerdere proefdrukken besteld, oeps!

Vanessa

Prachtige kaarten. Snelle levering. Goede kwaliteit.

Snelle levering. Snelle reactie op mail.

Rogier

Echt perfect en klantgericht!

Snelle klantenservice en levering

Zou de titel: Eigen collectie wijzigen in Mijn ontwerpen

Reactie Made for Moments:

Beste Rogier,
Bedankt voor je positieve feedback! Erg fijn om te lezen dat je zo tevreden over ons bent :-)
Beste Rogier,
Je tip over 'Eigen collectie' vind ik een goed idee. We nemen dit mee in onze ontwikkelingen, dankjewel.
Groet, Birre | Made for Moments

Xander

Super geregeld. Eigen creatie geboorte kaarten en ook nog eens een 50x50 cm poster te bestellen. Mooie kwaliteit, een toegewijd team en snelle levering.

Kwaliteit, persoonlijke touch en variatie

Geen aanvullingen

Peter

Prima ervaring

handig om mee te werken, correcte en snelle service