Jonas

Test druk mogelijk, heel leuk verpakt, zeer goede kwaliteit en service! Heel tevreden!!! En ontzettend mooie kaartjes!

Klantenservice, designs

Puck

Geboortekaartjes besteld. Super goede service!

Service, oog voor detail

Wendy

Goed!

Mooie kwaliteit

Redelijk prijzig

Linda

Heel erg tevreden!

Ik wilde een design van een ene kaart met een materiaal en kleur van een andere kaart wat niet via de website kon, maar ben door het designteam heel goed geholpen en zij hebben het in orde gemaakt!... Ik wilde een design van een ene kaart met een materiaal en kleur van een andere kaart wat niet via de website kon, maar ben door het designteam heel goed geholpen en zij hebben het in orde gemaakt! Voorbeeldkleuren van de enveloppen bij de proefdruk waren ook top!

Wilke

Netjes verpakt. Handige website

Netjes verpakt. Snelle levering.

N.v.t.

Madelon

Mooie kaartjes, snelle levering

informatie/voorbeelden die worden meegeleverd bij proefdruk zijn erg fijn en volledig; snelle levering; resultaat komt overeen met de verwachting op basis van het ontwerp achter de computer

het zou fijn zijn om het kaartje ook digitaal te kunnen krijgen (eventueel tegen betaling), zodat het ook per mail naar grotere groepen verstuurd kan worden

Reactie Made for Moments:

Beste Madelon,
Bedankt voor je mooie review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de kaartjes en ze helemaal voldeden aan je verwachting!
Ik lees ook je tip over een digitale versie....
Beste Madelon,
Ik lees ook je tip over een digitale versie. Die kun je bij ons aanvragen per mail. Stuur gerust nog een mailtje naar studio@madeformoments.nl en wij sturen het jpeg-bestand naar je toe.
Groet, Birre | Made for Moments

Andrea

Leuke basis kaarten en veel mogelijkheden om een persoonlijke aanvulling te doen.
Helaas waren veel kaartjes bij levering niet goed geprint, er zaten op verschillende plaatsen lichte kleuren strepen door. Snel en goed contact gehad hierover met de klantenservice. Gedeeltelijke terugbetaling was helaas niet mogelijk, wel de mogelijkheid om aantal nieuwe kaartjes te krijgen. Dit vonden we in kader van milieu oogpunt jammer omdat het om veel kaartjes ging die weggegooid zouden moeten worden en het niet zo was dat de kaartjes niet te gebruiken waren. Maar het totaal bedrag was wel te hoog voor de kwaliteit van de foute kaartjes, als compensatie een poster gekregen van het kaartje.

Veel mogelijkheden om een eigen afbeelding of detail toe te voegen.

Een financiele compensatie zou in kader van verspilling van materiaal en bezorgkosten etc beter zijn als kaartjes niet helemaal goed zijn.

Willeke

Super goes bedrijf en snelle levering.

Vlug de proefdruk binnen dat is fijn

Jammer van de hoge verzendkosten.dat is niet nodig als je 100 euro aan kaarten bestel.

Kimberly

Uitstekend

Goede communicatie !

Eerst even de kaarten checken voordat ze de deur uit gaan. Die van ons waren scheef gedrukt. Na een belletje is alles direct aangepast en zijn er nieuwe gestuurd dus wat dat betreft top !

Roos

Erg goed geholpen! Er was een fout met het geprinte kaartje, deze is super snel opgelost en opgelost zoals wij hadden gehoopt.

Mooie kaartjes en fout in systeem goed opgelost.

Fout in software verhelpen.