Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

Chantal & Jorrit

Super klantgericht!

Klantenservice! Ons product was niet helemaal naar wens. Klantenservice gebeld en die pakte het direct serieus op. Bood ons nieuw product aan en prijsverschil terug te betalen. Uiteindelijk hebben... Klantenservice! Ons product was niet helemaal naar wens. Klantenservice gebeld en die pakte het direct serieus op. Bood ons nieuw product aan en prijsverschil terug te betalen. Uiteindelijk hebben wij geen gebruik gemaakt van deze service en kwamen ze alsnog met een andere passende oplossing. Heel vriendelijk en adequaat gereageerd.

Beste Chantal en Jorrit,
Bedankt voor het delen van jullie ervaring. We beschouwen het als een groot compliment dat jullie onze persoonlijke aanpak kunnen waarderen.
Graag tot een volgende...
Beste Chantal en Jorrit,
Graag tot een volgende keer!

Celine

Positief!

prachtige ontwerpen

Hanke

Ik bestelde 'alleen' maar een drukproef en ik kreeg zoveel meer! Het was supermooi verpakt, er zaten allerlei mooie papiersamples bij die mij konden helpen beslissen welke kaart ik uiteindelijk zou... Ik bestelde 'alleen' maar een drukproef en ik kreeg zoveel meer! Het was supermooi verpakt, er zaten allerlei mooie papiersamples bij die mij konden helpen beslissen welke kaart ik uiteindelijk zou willen bestellen. Echt een pakketje om blij van te worden. De drukproef zelf was fantastisch (nog mooier dan ik had bedacht, ik bleek per ongeluk een glans in mijn ontwerp te hebben en dat was precies wat ik mooi vind, maar wat ik zonder drukproef nooit ontdekt of bedacht had!).

Het ontwerpen zelf is heel easy en daarom zo leuk, echt, een kind kan de was doen! Foto's toevoegen, icoontjes toevoegen, het werkt allemaal echt heel goed.

Super kwaliteit drukwerk, goede ontwerptool, fijne vormgeving van de website en heel gebruiksvriendelijk.

Beste Hanke,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring rondom de bestelling van de trouwkaarten.
Fijn dat we je blij hebben verrast met zowel de extra's bij de proefdruk als het kaartje!...
Beste Hanke,
Weet dat we graag weer voor je klaarstaan.

Paul

Fantastisch

Alles, het hele proces is super!

Pedro

Super goed ervaring

Dina

Super

Duidelijke website
Goeie communicatie, helder contsct

Beste Dina,
Hartelijk dank voor jouw feedback. Fijn dat je zo enthousiast bent.
We zien je graag terug bij Made for Moments!

Fraukje

Geweldige kwaliteit en op tijd geleverd