L.A.W. Hagelaars - van den Einden

Super! Ruim aanbod. Snelle service.

Uitgebreide stalen bij proefdruk.

E.T.Reedijk

100% super snel telefonisch hulp bij aanpassing concept. zeer tevreden!!!

Zie boven

Ontwerp maken vraagt enige wenning !!

Naatje

Duidelijk!

Soms blijft bewerkingsprogramma hangen.

Reactie Made for Moments:

Hallo Naatje, bedankt voor je review! Vervelend dat de ontwerptool bleef hangen. Ik ga je feedback doorgeven, onze IT afdeling is al hard bezig om onze site te optimaliseren en waar mogelijk te... Hallo Naatje, bedankt voor je review! Vervelend dat de ontwerptool bleef hangen. Ik ga je feedback doorgeven, onze IT afdeling is al hard bezig om onze site te optimaliseren en waar mogelijk te versnellen. We zien je graag nog eens terug! Groet Judith | team Made for Moments

Emma

Leuke site om kaarten te laten maken. De kaart werd alleen helaas 5 dagen te laat geleverd.

Leuke voorbeelden

Prijs aangeven bij het maken van de kaart

Reactie Made for Moments:

Hallo Emma, bedankt voor je review! Je kaartjes zijn bij ons de 20ste de deur uitgegaan maar helaas had DHL vertraging... Mijn excuses hiervoor! Een volgende keer mag je altijd ons bellen of mailen... Hallo Emma, bedankt voor je review! Je kaartjes zijn bij ons de 20ste de deur uitgegaan maar helaas had DHL vertraging... Mijn excuses hiervoor! Een volgende keer mag je altijd ons bellen of mailen dan doen we ons best om een snellere oplossing te zoeken. Groet Judith | team Made for Moments

Jonas

Test druk mogelijk, heel leuk verpakt, zeer goede kwaliteit en service! Heel tevreden!!! En ontzettend mooie kaartjes!

Klantenservice, designs

Puck

Geboortekaartjes besteld. Super goede service!

Service, oog voor detail

Wendy

Goed!

Mooie kwaliteit

Redelijk prijzig

Linda

Heel erg tevreden!

Ik wilde een design van een ene kaart met een materiaal en kleur van een andere kaart wat niet via de website kon, maar ben door het designteam heel goed geholpen en zij hebben het in orde gemaakt!... Ik wilde een design van een ene kaart met een materiaal en kleur van een andere kaart wat niet via de website kon, maar ben door het designteam heel goed geholpen en zij hebben het in orde gemaakt! Voorbeeldkleuren van de enveloppen bij de proefdruk waren ook top!

Wilke

Netjes verpakt. Handige website

Netjes verpakt. Snelle levering.

N.v.t.

Madelon

Mooie kaartjes, snelle levering

informatie/voorbeelden die worden meegeleverd bij proefdruk zijn erg fijn en volledig; snelle levering; resultaat komt overeen met de verwachting op basis van het ontwerp achter de computer

het zou fijn zijn om het kaartje ook digitaal te kunnen krijgen (eventueel tegen betaling), zodat het ook per mail naar grotere groepen verstuurd kan worden

Beste Madelon,
Bedankt voor je mooie review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de kaartjes en ze helemaal voldeden aan je verwachting!
Ik lees ook je tip over een digitale versie....
Beste Madelon,
Ik lees ook je tip over een digitale versie. Die kun je bij ons aanvragen per mail. Stuur gerust nog een mailtje naar studio@madeformoments.nl en wij sturen het jpeg-bestand naar je toe.
Groet, Birre | Made for Moments