9.5/10
9.7/10
9.5/10

Heldere informatie, vlotte service

Toen ik de enveloppen en twee proefversies alvast thuisgestuurd kreeg, daarbij ook voorbeeldjes van alle papiersoorten.

Bij de ontvangen geboortekaartjes zat er één waar met blauwe pen op de binnenkant '-2' was geschreven. Slordig. We hadden hem bijna naar familie gestuurd maar zagen het gelukkig op tijd.

Annemijn D

Snelle service en helemaal tevreden over product. Heb goede suggesties gekregen over aanpassingen voor een beter eindresultaat.

Heel leuk dat je op een makkelijke manier zelf een unieke kaart kunt samenstellen met behulp van alle sjabloontjes. Snelle en goede service

nee

Tanja

Mooie uitnodigingen, leuk design, snelle service en bij ons probleem met de levering tgv een fout met door de koerierdienst werd dit meteen rechtgezet. Perfecte service.

Uitstekende service

Snelle, goede service met leuk extraatje bij levering

Onverwacht extraatje bij levering (leuke poster en samples papier)

Denise s

Super geholpen bij alles. Snelle reactie op mail.
& als je bijzondere wensen hebt regelen ze dat gelijk voor je!
Ben heel blij met het eind resultaat van het geboorte kaartje!

Onze trouwkaart besteld. Op tijd geleverd en netjes verpakt!

Mooi product en netjes geleverd

Eigenlijk niet... dus goed bezig!

Johan D

Alles zeer vlot verlopen, van bestelling tot levering.

Originaliteit van de ontwerpen.
Ook de variatie aan papiersoorten en speciale letters (materiaal waaruit ze bestaan)

Carola

Super blij met onze trouwkaarten van Made for moments! We zijn goed geholpen en hebben al onze wensen in de kaart gestopt met fijne hulp!

Goede communicatie, makkelijk zelf een kaart samen te stellen en een ruime collectie.

Wij kregen alle trouwkaarten geleverd in een doos met daarbij de enveloppen. Om de enveloppen zaten elastiekjes. Deze elastieken beschadigde de enveloppen heel licht. Ik zou adviseren om ze zonder in de doos te stoppen.

Makkelijk eigen ontwerp te maken, snel in huis en netjes verpakt:) superblij!

Nikki

Super