Berry

Top

Vele keuze, goede website en perfecte klantenservice

Geen idee

Kiek

Hele duidelijke site en zeer gebruiksvriendelijk

Gebruiksvriendelijk bij het maken en opslaan van de kaartjes

Bestelspecificatie op site zichtbaar maken. Ik was vergeten welk papier ik had aangeklikt voor de proefdruk

Sofie

Zeer positief. Handig dat ik mijn ontwerp kon opslaan om dit later te bestellen.
Zeer goede klantendienst.

Zeer goede klantendienst! Vriendelijke medewerkers die je echt helpen met je probleem.

Linda

Prima!

Goudfolie druk eerder dan vermeld, goed en mooi verpakt.

Caroline

Prachtige geboortekaartjes besteld, mooie kwaliteit, snel geleverd.

Ruim assortiment, mooie kwaliteit, snelle levering.

Prijs (nu vrij prijzig), zou fijn zijn om op overzichtspagina met alle kaarten al te kunnen zien hoe binnenkant kaart er uit ziet (bijvoorbeeld wanneer je er met de cursor overheen gaat), niet... Prijs (nu vrij prijzig), zou fijn zijn om op overzichtspagina met alle kaarten al te kunnen zien hoe binnenkant kaart er uit ziet (bijvoorbeeld wanneer je er met de cursor overheen gaat), niet duidelijk hoe je verschillende ontwerpen van een kaart opslaat (ipv over eerste ontwerp heen op te slaan), papieropties niet heel duidelijk en maar 1 (goedkope) proefdruk mogelijk waardoor het gokken is welke je als proefdruk wil bestellen.

Margit

Fijn en meedenkend

Bodien

Goed , snel en leuk netjes verpakt

Snelle bezorging

Sjoerd

Communicatie en personalisatie

Meer plaatjes / achtergrond keuze

Reactie Made for Moments:

Beste Sjoerd,
Bedankt voor je positieve review! Fijn om te lezen.
Beste Sjoerd,
Bedankt voor je positieve review! Fijn om te lezen.
Ik lees ook je feedback over de afbeeldingen en achtergrond opties. Heb je hier concrete ideeën over? Dan hoor ik ze heel graag! We breiden onze beeldbank graag uit. Je mag je ideeën mailen naar studio@madeformoments.nl t.a.v. Birre. Geef hierbij aan dat het om FBC gaat. Ik ben benieuwd :-)
Groet, Birre | Made for Moments

Sander

Prachtige kaartjes gemaakt op de fijne site.

Veel complimenten ontvangen op het mooie ontwerp

Graag contact leggen met bezorgingsbedrijf. Hebben de doos met kaartjes in de regen achtergelaten bij de voordeur! Gelukkig minimale schade... maar zeer teleurstellend dat er zo met het toch wel... Graag contact leggen met bezorgingsbedrijf. Hebben de doos met kaartjes in de regen achtergelaten bij de voordeur! Gelukkig minimale schade... maar zeer teleurstellend dat er zo met het toch wel prijzige pakket is omgegaan.

Reactie Made for Moments:

Beste Sander,
Bedankt voor je positieve review met 10/10 score! Daar worden we heel blij van.
Beste Sander,
Bedankt voor je positieve review met 10/10 score! Daar worden we heel blij van.
Waar we minder blij van worden, is jouw bericht over de bezorging... Wat ontzettend vervelend dat het pakket in de regen is achtergelaten. Dat kan natuurlijk echt niet. Heb je hier wellicht een foto van gemaakt? Dan ontvang ik deze graag per mail (studio@madeformoments.nl t.a.v. Birre), zodat ik dit kan terugkoppelen aan de betreffende bezorgdienst. Ook overleg ik dan graag even met je over de schade.
Ik hoor graag van je.
Groet, Birre | Made for Moments

Bianca

Een hele goede ervaring en ik zou made voor moment voor ieder nieuw moment weer kiezen

De keuze en de gebruiksgemak. Ondanks dat het de eerste keer was dat ik een kaart maakte, is het mede door made for moments goed gelukt.

geen! De mogelijkheid tot proefkaart bestellen erin houden. het was erg leuk om te ontvangen, ook met de papieren opties erbij. Ik kon hierdoor mijn kaart nog goed aanpassen.