9.5/10
9.7/10
9.5/10

Eenvoudig en aangenaam

Cindy

Uitnodigingen jubileum ouders besteld: vele voorbeelden in de aanbieding: daar op verder uitgewerkt. Op jullie aanraden op juiste papier laten afprinten om chiquere afwerking te verkrijgen en dat...

Veel keuze en blij dat jullie juiste papiersoort aanraadde

Mooie kaarten, makkelijk te personaliseren (hoewel een programma soms wat traag is), goede service en levering.

Mooie kaarten, makkelijk te personaliseren, goede service en levering.

- Een paar kaarten hadden een druklijn over de kaart lopen, deze hebben we niet kunnen versturen. Gelukkig hadden we een overmaat besteld en kwamen we niet te kort.
- Programma op website om de kaarten te personaliseren is wat traag.

Snelle service en goede kwaliteit kaarten

Goede kwaliteit!!

Heldere informatie, vlotte service

Toen ik de enveloppen en twee proefversies alvast thuisgestuurd kreeg, daarbij ook voorbeeldjes van alle papiersoorten.

Bij de ontvangen geboortekaartjes zat er één waar met blauwe pen op de binnenkant '-2' was geschreven. Slordig. We hadden hem bijna naar familie gestuurd maar zagen het gelukkig op tijd.

Annemijn D

Snelle service en helemaal tevreden over product. Heb goede suggesties gekregen over aanpassingen voor een beter eindresultaat.

Heel leuk dat je op een makkelijke manier zelf een unieke kaart kunt samenstellen met behulp van alle sjabloontjes. Snelle en goede service

nee

Tanja

Mooie uitnodigingen, leuk design, snelle service en bij ons probleem met de levering tgv een fout met door de koerierdienst werd dit meteen rechtgezet. Perfecte service.

Uitstekende service

Snelle, goede service met leuk extraatje bij levering

Onverwacht extraatje bij levering (leuke poster en samples papier)

Denise s

Super geholpen bij alles. Snelle reactie op mail.
& als je bijzondere wensen hebt regelen ze dat gelijk voor je!
Ben heel blij met het eind resultaat van het geboorte kaartje!

Onze trouwkaart besteld. Op tijd geleverd en netjes verpakt!

Mooi product en netjes geleverd

Eigenlijk niet... dus goed bezig!