9.5/10
9.5/10

Nina

Zeer tevreden

Ruim aanbod

De uitnodigingen zaten los in de brievenbus met een dun papiertje rond, dus sommige uitnodigingen waren nat door de regen..

Reactie Made for Moments:

Beste Nina,

Dank je voor je review!

Als ik lees hoe jouw bestelling is bezorgd, schrik ik daar wel van.
Het klinkt alsof de postbezorger de kaarten uit de doos heeft gehaald, en daarna in jouw brievenbus heeft gestopt.
Zo hoort dat natuurlijk niet te gaan en zo komen wij als webshop ook slordig over.
Mijn excuses hiervoor!

Naar aanleiding van je review heb ik contact met je gezocht per mail, om te zien of we nog iets kunnen betekenen.
Tot op heden heb ik nog geen reactie van je mogen ontvangen, maar als je dit nog met ons wil bespreken dan hoor ik dat natuurlijk graag! Je kunt ons bereiken per mail en telefoon: info@madeformoments.nl en 085 - 043 80 04.

Hartelijke groet,
Marije

Serviceteam Made for Moments

Buytaert Ann

Nadine

Super!

Heel mooi proefpakket ontvangen

Ad

Perfecte afhandeling van onze aanvraag

Goede en duidelijke communicatie en snelle afhandelingen

alles was naar wens

Hoedks

snelheid van het toe sturen van de kaarten

alles naar wens

A.Heimgartner

Makkelijk foto invoegen

anonymous

Prima service

handige website

niet

Serena Schimmel

Per e-mail meerdere keren contact gehad over mogelijkheden bij gewenst geboortekaartje. Hierna een aantal proefdrukken besteld en uiteindelijk het gewenste geboortekaartje.

Zeer snelle reacties via de mail. Uitgebreid en duidelijk.
Snelle service wat betreft proefdrukken.
Veel mogelijkheden met de online tool in het zelf ontwerpen.

Wij hadden een proefdruk goudfolie op glanzend papier besteld, bij een luxe afwerking van goudfolie wilde ik gene glans papier. Hier zaten direct vlekken op. Gelukkig was de linnen variant met onze groende achtergrond wel netjes.
Laatste proefdruk voor de bevalling besteld. Na de bevalling exact hetzelfde kaartje besteld met wijziging datum etc.
Bij leveren schrok ik in eerste instantie van de kleur van de definitieve kaart. Laatste proefdruk en definitieve kaart kwamen zeker niet overeen, wat mij op dag 3 na de geboorte toch verdrietig maakte. In het bestelproces is te zien dat de kleuren gelijk zijn besteld. Uiteindelijk samen met mijn vriend wel bewust gekozen dat ook deze groen toch mooi was, dus daarom geen contact opgenomen. Hoe dit mogelijk is weet ik niet, maar ik zie het zeker als een verbeterpunt.

Casier Hein

Ondanks iets die niet klopte of die we niet direct opmerkten tijdens het bestellen toch een leuke ervaring.

Snelheid en kwaliteit

De benoeming bij het bestellen van een kaartje met opgelegde glinsters of glinsters in het papier, daar ging het bij ons fout.

Bernadette

Ruime keuze

Geef aan bij proefbestelling dat jullie alle keuze mogelijkheden toevoegen. Nu hadden we meerdere kaarten laten afdrukken wat achteraf gezien niet nodig was