Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

A3enAad

Geweldig

Goede kwaliteit

Veronique

Slecht. Te laat geleverd en verkeerd product geleverd. Vervolgens zou ik het goede opgestuurd krijgen en kreeg ik weer het foute product. Kortom, drama.

Leen

Positieve ervaring opgedaan.

Wendy

Super

Janine

Goede ervaring, leuke kaarten om uit te kiezen

Veel keuze en snelle keurige levering

Charlotte

Heel uitgebreid sample pakketje bij je eerste proefdruk. Ik vond het persoonlijk ook heel leuk dat je kaartjes zelf helemaal kan aanpassen met elementen. Het zou handig zijn als de designelementen... Heel uitgebreid sample pakketje bij je eerste proefdruk. Ik vond het persoonlijk ook heel leuk dat je kaartjes zelf helemaal kan aanpassen met elementen. Het zou handig zijn als de designelementen ook vanuit een blanco kaart te gebruiken zijn of dat je een envelop in een andere kleur kan 'locken'. Ik ben nu vanwege een specialer element steeds vertrokken vanuit een kaart met een groene envelop en moet deze elke keer aanpassen naar berry. Op zich geen probleem, maar ik heb wel schrik het eens te vergeten en met een hoop groene enveloppen te zitten.

Het programma om kaartjes te ontwerpen of aan te passen werkt op PC heel goed en vlot.

Peter

Prettige manier van communiceren, uitgebreide keuze mogelijkheden en een eindresultaat waar we heel blij mee zijn.

Snelle reactie, naast de proefdruk ontvang je ook een pakketje met papieropties en verzendopties. Ziet er mooi verzorgd uit.

Reactie Made for Moments:

Beste Peter,
Bedankt voor de mooie review, fijn om te horen dat je zo te spreken bent over de communicatie, keuzemogelijkheden en het uiteindelijke resultaat!
We hebben je graag...
Beste Peter,
We hebben je graag geholpen!
Carla
Team Made for Moments

Kim

Perfect

De voorbeeldjes van papier en enveloppen bij de proefdruk

Carine

Hoge kwaliteit van ontwerpen, problemen met de applicatie

De kwaliteit van jullie product is zeer goed en aangeboden samples van kleuren, papiersoorten,… is een echte nuttige meerwaarde