Michael

Mooie ontwerpen

Niets

Jaimy

Zeer tevreden

Het bewerk programma voor de kaarten werkt heel erg fijn. En je kan makkelijk afbeeldingen zonder achtergrond invoegen.
Verder zijn er leuke extra opties naast het geboortekaartje.

Misschien leuk om de mogelijkheid te bieden om een klein pakketje te bestellen waar de “stalen” van verschillende soorten papier in zitten en bijv. De folieletters. Zodat je niet allemaal... Misschien leuk om de mogelijkheid te bieden om een klein pakketje te bestellen waar de “stalen” van verschillende soorten papier in zitten en bijv. De folieletters. Zodat je niet allemaal proefdrukken hoeft te bestellen.

Sara

Heel tevreden!

Mooie kwaliteit en snelle levering

Geen :)

Ilse

Kwaliteit, gebruiksvriendelijk, aanpasbaar op maat

Snel contact, flexibel

Rekening houden met extra kosten voor vierkante kaarten in België?

Mieke Voet

Topbedrijf! Ik heb alleen maar lof voor hen. Niet alleen de mooiste ontwerpen maar denken ook persoonlijk mee. Zo fijn om te ervaren, die persoonlijke benadering. Bij een foutieve inschatting werd... Topbedrijf! Ik heb alleen maar lof voor hen. Niet alleen de mooiste ontwerpen maar denken ook persoonlijk mee. Zo fijn om te ervaren, die persoonlijke benadering. Bij een foutieve inschatting werd product terugbetaald. Dat waardeer ik ENORM!

Persoonlijke aanpak en supersnelle service.

Geen!

Cor

Prima service en snelle levering

Mooi product

Geen misschien prijs iets gunstiger maken

Sandra

Perfecte service!

Snelle reactie op mail en fijne service wat betreft waarmaken van wensen

Pauline

Handige website en prima service! Het gebruikte format zou iets beter kunnen worden uitgelegd met name de mogelijkheden en beperkingen in de vrije opmaak.

Heldere website, snelle opvolging bij vragen!

De uitleg met name bij de vrije opmaak zou wel wat uitgebreider kunnen. Als je een klein deel van de tekst vet gedrukt wil moet je daarvoor een apart tekstblok invoeren, maar dat hoorde ik pas nadat... De uitleg met name bij de vrije opmaak zou wel wat uitgebreider kunnen. Als je een klein deel van de tekst vet gedrukt wil moet je daarvoor een apart tekstblok invoeren, maar dat hoorde ik pas nadat ik een van de ontwerpers aan de lijn had.

Jennifer

Heel netjes en snel afgeleverd, kwaliteit is heel erg goed en ben heel erg tevreden erover!

Snel en goed afgeleverd

Cristina

Duidelijke communicatie en snelle levering

user-friendely software

informatie over levering