9.5/10
9.5/10

Perfecte service, supersnelle levering en eerlijke prijs

Duidelijke info, proefdruk en uitgebreide set stalen

Geen!!

Nina

Zeer goed

Mooie lay-out voor kaarten en makkelijk aan te passen naar eigen wensen

Leuke tip is om bij de bestelling 1 exemplaar "cadeau" te doen. Voor in het plakboek. Lijkt me leuk om terug te kijken op het moment.

Vliegenthart Heleen

Trouwkaart

mooie kwaliteit, snelle levering

Blij met de kaarten en de service

Snelle, duidelijk vriendelijke reactie en mooie kaarten met veel opties om het naar persoonlijke voorkeur te laten maken

Ik wilde op de voorkant van de kaart de naam veranderen. Het lukte mij niet om dit in hetzelfde lettertype te doen. Dit bleek uiteindelijk ontworpen te moeten worden. Dit is snel en goed geregeld toen ik hierover mailde. Misschien is het handig om op de site aan te geven dat je dit dus niet zelf kan doen.

Maken van uitnodigingen voor trouwfeest.

Proefdruk

Schitterend

Bij proef kregen we alle mogelijkheden van papier erbij, heel top

Een briefje bij de definitieve bestelling met een tell a friend actie ?

Goed!

Persoonlijk en snel

Prijs

Inez

Goed, leuk assortiment

Kwaliteit van het materiaal

Het zou leuk zijn om speciale afdrukken te kunnen kiezen van de gemaakte kaart. Bijvoorbeeld op canvas of een poster oid

Reactie Made for Moments:

Beste Inez, Bedankt voor je bestelling bij Made for Moments en je mooie review bij de Feedback Company. Ik lees in jouw review dat je het leuk zou vinden om het geboortekaartje op een canvas... Beste Inez, Bedankt voor je bestelling bij Made for Moments en je mooie review bij de Feedback Company. Ik lees in jouw review dat je het leuk zou vinden om het geboortekaartje op een canvas of poster te kunnen bestellen. Goed nieuws, dat kan! Op deze pagina kan je alle geboorteproducten op een rijtje vinden: www.madeformoments.nl/studio/geboorte Als je vragen hebt over je kaartje of een ontwerp dan mag je ook altijd contact opnemen. We helpen je graag. Hartelijke groet, Jacqueline - Customer Happiness

Sarah

Snel en correct, kwaliteit

Kaart kan aangepast worden naar wens

Programma om kaart mee aan te passen kan klantvriendelijker, is echt prutswerk. De tekst komt ook heel traag

Jacqueline Valkonet

Heel prettige overzichtelijke website en helpt je gelijk om een persoonlijke invulling te geven aan je kaartje

heel gebruiksvriendelijk, snelle levering, leuke ontwerpen