9.5/10
9.7/10
9.5/10

Mooie originele kaarten van goede kwaliteit!
En snelle levering!

Mooie kwaliteit!

Vlotte communicatie en een goede service.

Snel en duidelijke antwoorden.
Bij het ontvangen van de enveloppen hebben we staaltjes van kleuren en soorten papier gekregen.
Dit maakte de keuze gemakkelijker.
De prijscalculator is een handige tool.

Fijn dat er een proefdruk besteld kan worden.

Maila van den Heuvel

Zeer tevreden. Programma om de kaartjes aan te passen werkt perfect. Heb hele mooie kaartjes thuis gekregen. Netjes verpakt en snel ontvangen!

Wij zijn erg blij met de snelle levering en het resultaat van de geboortekaartjes.

Dat het eindresultaat zo is als verwacht en er veel keuze is om zelf een persoonlijk kaartje te ontwerpen

Shirley

Erg mooie kaartjes ontvangen! Ruime keuze en geheel naar wens aan te passen. Helaas wel erg prijzig en ook de levertijd zou wat sneller mogen.

Mooi, veel keuze, geheel aan te passen naar wens.

Prijs erg hoog, levertijd mag korter.

van Rossum

Snelle service, goede kwaliteit! Ik ben zeer tevreden...

Makkelijk & goede kwaliteit

Het duurde lang voordat de goede tekst in de kaart kon. Uiteindelijk wel gelukt!

Esther

Mooie kwaliteit, en zeer vriendelijke en snelle reactie per mail op vragen en/of verzoeken. Denken met je mee in het ontwerp en de mogelijkheden.

Originele kaartjes, meedenkende medewerkers die heel snel reageren per mail.

Voorbeeld van kaartje (nadat je hem bewerkt hebt) zou nog wat groter mogen, of dat je daar op in kunt zoomen bijvoorbeeld.

Goede ervaring! Wij hebben in eerste instantie de enveloppen en de sluit stickers besteld, ik miste echter in het winkelmandje de formaat van de envelop zodat je deze nog kon checken. Misschien een...

Verscheidenheid aan designs
Proefsetje

Ik heb telefonisch contact opgenomen om te zien welke kleur sluit sticker het meest overeen kwam met het kaartje maar daar vond ik het advies matig in

Van Leemput Florent

Een heel goede ervaring, ik had dit niet zo gemakkelijk geacht.

Veel voorbeelden en gemakkelijke bediening.

Geen.