Edwin Benjamins

Is gewoon top

De eventuele aanpassingen vd kaart ei wiordt nog mooier

Heel goed

Snelle reacties en vriendelijk

Colline

Super ervaring!
Kaartjes zijn prachtig!

Vlotte service! Hulpvaardig!

Voorlopig geen verbeter punten…

Stahs

Ik vind het zeer prettig om met jullie zaken te doen als bedrijf. De website en de applicatie om een kaart te maken is overzichtelijk en eenvoudig in gebruik. De vele bestaande templates en... Ik vind het zeer prettig om met jullie zaken te doen als bedrijf. De website en de applicatie om een kaart te maken is overzichtelijk en eenvoudig in gebruik. De vele bestaande templates en mogelijkheden om zelf te ontwerpen met elementen uit de templates maakt het leuk om gepersonaliseerde kaartjes te kunnen maken. Het ontvangen van extra samples bij het bestellen van een proefdruk was net dat kleine beetje extra detail die mij deed besluiten om via jullie geboortekaartjes te laten maken. De samples gaven mij een beter beeld bij de materialen waardoor het kiezen tussen welk papier en envelop makkelijker ging.

Goede werkbare website, reageert snel na bewerken van aanpassingen op de kaart.
Overzichtelijk
Goede betaalmogelijkheden
Goede materialen voor kwaliteit

Bij het opslaan van een ontwerp staat de datum en versie vermeld. Maar als je meerdere keren achter elkaar een aanpassing van dezelfde kaart maakt op dezelfde dag zie je niet duidelijk welke versie... Bij het opslaan van een ontwerp staat de datum en versie vermeld. Maar als je meerdere keren achter elkaar een aanpassing van dezelfde kaart maakt op dezelfde dag zie je niet duidelijk welke versie de laatste versie was op de nummers van de versie na dan. Als eerste keer gebruiker zou ik als tip meegeven om ook het tijdstip van bewerken erbij te vermelden. Dan hoef je niet te gokken of bijvoorbeeld versie 13 de laatste bewerking was maar dan weet je het ook zeker. En dan is het voor de gebruiker ook makkelijker om de versies die niet door de ballotage komen meteen te verwijderen, maakt het weer overzichtelijk.

De plakrand van de goudkleurige envelop plakt niet zo best, adviseren of aanraden om er een sluitzegel/sticker bij te bestellen.

Toos

Top!

Snelle levering en mooie kwaliteit

Pien

Wat een ontzettend goede service heb ik gehad. Geboortekaartjes besteld. Deze zouden snel worden geleverd. Dat was namens MFM ook zo. Echter was het postbedrijf zo brutaal om ze niet te leveren maar... Wat een ontzettend goede service heb ik gehad. Geboortekaartjes besteld. Deze zouden snel worden geleverd. Dat was namens MFM ook zo. Echter was het postbedrijf zo brutaal om ze niet te leveren maar wel als dusdanig te hebben aangemeld bij de track en trace code. MFM heeft mij direct geholpen door met spoed een nieuwe druk te maken en deze te versturen. Kortom, heel erg meedenkend.

Service, klantvriendelijkheid, kwaliteit

Geen enkele.

Angèle

Prima! Snelle levering en kundig advies

Personeel is zeer vriendelijke en reageren snel op mail e.d.

Ik moest wat zoeken bij de papiersoortkeuze

Sadhana

Heel fijn, snelle reacties en mooie producten

Goede en snelle communicatie over de mail, fijn om kaartjes aan te passen

Kelly

Prachtige trouwkaarten