Fethiye

Goede service, paar keer gebeld en ze konden gelijk helpen.

Fijn dat je je eigen kaart kunt ontwerpen

Het is niet mogelijk om bijv gouden hartjes erin te zetten als je een kaarr het met gouden sterretjes. Dat moest echt telefonisch, en door de medewerkers toegevoegd worden. Ook sommige teksten wilde... Het is niet mogelijk om bijv gouden hartjes erin te zetten als je een kaarr het met gouden sterretjes. Dat moest echt telefonisch, en door de medewerkers toegevoegd worden. Ook sommige teksten wilde ik in het goud. Dat kon ik niet zelf aanpassen. Dit moet echt toegevoegd worden. Want echt helemaal zoals je wilt kunt je je kaart dus niet maken. Ook irritant was dat je de icoontjes moest kopieeren als je ze nogmaals moest gebruiken(gouden sterretjes) het zou handig zijn als er een soort laats gebruikte icoontjes geheugenbalkje ergens zou zijn en je niet telkens alle afbeeldingen af moet

Reactie Made for Moments:

Beste Fethiye,
Bedankt voor je review bij Feedback Company. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service!
Ik lees ook je feedback. Het klopt dat je zelf nog geen teksten of...
Beste Fethiye,
Ik lees ook je feedback. Het klopt dat je zelf nog geen teksten of elementen in goudfolie kunt zetten. Dit heeft te maken met een technisch proces dat wij graag willen waarborgen. Daarom helpen we je graag bij het aanpassen hiervan. We vinden het alleen maar leuk dat we dan ook contact met jou hebben, dus voel je zeker niet bezwaard :-)
Groet, Birre | Made for Moments

Marjolein

Mooie kaartjes, uitstekende service en gebruiksvriendelijke tool

Gemakkelijke tool, toegankelijke klantenservice

Maaike

Fijne service, als je iets anders wilt dan de standaard helpen ze je snel.

Snelle levering en service

Ik heb de communicatie als zeer prettig ervaren! Het was snel, duidelijk en helder

Communicatie en uitvoering van mijn wensen

Sharon

Prima!

Snelle reactie,mooie en goed werkende site

Ga zo door

Bettina

Heel goed

gevarieerd aanbod, nette levering, duidelijke informatie

Hanneke

Snelle levering, goede kwaliteit kaarten, website goede weerspiegeling van de kaarten

Zie boven

Rosalie

Mooie design, snel ontvangen

Snel ontvangen, er wordt meegedacht

I.

Het zijn hele mooie kaarten en ook het pakketje wat met de proefdruk wordt geleverd is zorgvuldig samengesteld. Je kunt zo de verschillende mogelijkheden aan kleuren en papier thuis bekijken.

De kaarten zijn naar wens aan te passen. De kaarten zijn mooi en het proefpakket biedt de mogelijkheid om verschillende opties thuis te kunnen bekijken. Naar aanleiding van mijn eerder geschreven... De kaarten zijn naar wens aan te passen. De kaarten zijn mooi en het proefpakket biedt de mogelijkheid om verschillende opties thuis te kunnen bekijken. Naar aanleiding van mijn eerder geschreven review positief contact gehad met het bedrijf, waarin zij een toelichting gaven op de genoemde verbeterpunten.

- Het bewerken op de telefoon werkte bij mij niet goed. In contact met het bedrijf kwam naar voren dat verschillende opties wel aanwezig waren, maar dat deze op mijn telefoon niet zichtbaar waren of... - Het bewerken op de telefoon werkte bij mij niet goed. In contact met het bedrijf kwam naar voren dat verschillende opties wel aanwezig waren, maar dat deze op mijn telefoon niet zichtbaar waren of niet werkten.
- Het zou leuk zijn als je bij de foliekaarten de figuren/afbeeldingen die in folie gedrukt worden kunt wijzigen. Bijv als je liever een goudfolie strikje wilt in plaats van een hartje. (ik begrijp later dat deze opties met het bedrijf zijn te bespreken, maar inderdaad niet zelf aan te passen zijn)

Judith de Hoop

Zorgvuldig, volgens afspraak en naar wens

Zorgvuldig, volgens afspraak en naar wens.