9.5/10
9.7/10
9.5/10

Andy

Kaartjes zijn mooi en snel geleverd

Alles staat netjes beschreven en je krijgt bij een proefdruk alle benodigdheden om te kijken wat je wilt

Hendrikje

Snel en keurig verzorgd!

Bijzonder stijlvolle collectie.

Nee, alles was duidelijk.

Van der Heijden

Snelle service, kaartjes zien er prachtig uit, heel compleet geleverd proefpakket om de soort papier tot aan envelop te kiezen en de uiteindelijke bestelling in een prachtige doos geleverd. Daar...

Snelle service, mooi verpakte kaartjes in een doos, veel keuze

Prima ervaring. Vele mogelijkheden en fijne service met betrekking tot extra afwerkingen. Heel mooi geboortekaartje geleverd

Snelle reacties, fijne afhandeling en vele mogelijkheden om kaartjes echt volledig te personaliseren

We zouden een track en trace krijgen zodra de kaartjes verstuurd waren maar hebben die uiteindelijk nooit gehad.

Stephanie

Heel erg tevreden! Prachtige kaartjes en supersnelle levering!

Werd telefonisch erop gewezen,dat er een ontwerpfout zat op de kaart.Dat vond ik fijn,want we hadden de fout zelf niet gezien.Verder snelle opvolging,en snelle levering.

Muriël

Hele mooie geboortekaartjes die je zelf kunt ontwerpen en samenstellen. Als je er niet uitkomt kun je contact opnemen via het telefoonnummer en zijn er zelfs mensen bij de studio bereid om je te...

Snelle reactie
Erg behulpzaam
Vriendelijk

Zijn er niet!

Zeer positief - veel keuze - gemakkelijk

Prima service en makkelijk geregeld na de geboorte van onze zoon.

Zeer goed

Heel mooi ingepakt !