Sebastiaan

Goede ervaring, mooie kaarten. Keurig verpakt.

Makkelijk kaarten te bewerken.

folie op kaarten kan je niet zelf doen, dit moet gedaan worden door MvM

Wouter

Ze hebben Goed meegedacht

Vriendelijk

Alyssa

Eerder deze maand bestelde wij onze trouwkaarten. Op voorhand bestelden we al twee proefdrukken die we binnen één dag al in huis hadden. De bestelling van de echte trouwkaarten was net zo snel... Eerder deze maand bestelde wij onze trouwkaarten. Op voorhand bestelden we al twee proefdrukken die we binnen één dag al in huis hadden. De bestelling van de echte trouwkaarten was net zo snel binnen. Heel fijn en kwaliteit is super. Wij zijn heel tevreden.

Snelle levering, goede communicatie, super goed product. Website is daarnaast heel handig in gebruik. De editor ook.

Wietske

Prettig contact, over het algemeen fijne website en vlotte afhandeling kaartje

Originele kaarten, modern, mogelijkheden om kaartje naar wens aan te passen en vlotte bezorging

Hoe mooi zou het zijn als je een passende sluitsticker bij je geboortekaartje kunt bestellen, zonder dat je hier direct heel veel 'ontwerp' kosten voor moet betalen. Koppel een kaart aan een... Hoe mooi zou het zijn als je een passende sluitsticker bij je geboortekaartje kunt bestellen, zonder dat je hier direct heel veel 'ontwerp' kosten voor moet betalen. Koppel een kaart aan een sluitsticker in het hetzelfde thema en ik denk dat dit beter verkoopt dan 'losse' stickers of iets laten ontwerpen voor een veel hogere prijs. Dat viel mij tegen vanuit het bedrijf.

Verder zou het mooi zijn dat je bij het aanpassen van je kaart de echte grote van de kaart kunt bekijken en niet een aangepaste. Hierdoor kun je bepaalde dingen beter inschatten een weer aanpassen.

Sophie

Hele mooie kaartjes

Kwaliteit kaart en netjes opgestuurd

Het was mij niet duidelijk genoeg dat de folie kaartjes niet na 1 werkdag opgestuurd werden, waardoor ik er langer dan gehoopt op zat te wachten.

Reactie Made for Moments:

Beste Sophie,
Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit van de kaartjes!
Beste Sophie,
Echter lees ik ook dat de levertijd niet duidelijk was voor je, wat natuurlijk niet prettig is. Ik begrijp dat 3-5 werkdagen (foliekaarten) lang duurt als je uitgegaan was van 1-2 werkdagen... Daar heb ik per mail nog even contact met je over gehad.
Veel geluk met jullie kleintje!
Groet, Birre | Made for Moments

Gerda

Prettig, van voorbeeld/ontwerp tot levering, alles perfect verlopen!

Goede prijs-kwaliteit verhouding, grote keuze uit diverse voorbeelden, flexibele bewerking van bestaande templates, voor elk wat wils en kaarten geheel naar wens en smaak aan te passen.

Evt. de collectie nog verder uitbreiden en meer (kleinere) hulplijnen in de kaarten in bewerkingsmodus.

Marjorie

Snelle levering, goede service, mooie kwaliteit kaarten

Onwijs goede en snelle service en mooie kwaliteit kaarten

Een controle van de kaart voorafgaand aan het afdrukken, eventueel contact met de klant om te checken.

Imke

Uitgebreide keuze en snelle levertijd

Leuke kaartjes

Elisabeth

Mooie designs en goede levering

Voor ieder wat door scala aan opties

Neline

Heel goed!

Hele goede service

Reactie Made for Moments:

Beste Neline,
Bedankt voor je positieve review bij Feedback Company. We waarderen het dat je hier de tijd voor hebt genomen :-)
Fijn om te lezen dat je zo te spreken bent over onze service....
Beste Neline,
Fijn om te lezen dat je zo te spreken bent over onze service. Echter zie ik ook je onvoldoende voor de levering. Ik heb dit nagekeken en zie inderdaad dat jouw pakket niet binnen de afgesproken levertijd is geleverd. Hier willen wij onze excuses voor aanbieden.
Groet, Birre | Made for Moments