Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

Remy

Uitstekend

Makkelijk gebruik van het zelf designen, fijne adressenlijst, makkelijk bestellen.

Daniela

Goed!

Makkelijk in contact bij vragen, goede uitvoering van product

Annegreet

Een fijne site waar je mooie kaarten en cadeaus kan maken! Wij hebben onze trouwkaarten ontworpen. Er staan mooie voorbeelden waarbij je verder kan bouwen en zo de kaart kan krijgen die jij wil... Een fijne site waar je mooie kaarten en cadeaus kan maken! Wij hebben onze trouwkaarten ontworpen. Er staan mooie voorbeelden waarbij je verder kan bouwen en zo de kaart kan krijgen die jij wil hebben.

Max

Zowel voor ons eerstgeborene als ons tweede via hier de geboortekaartjes ontworpen en besteld. Leveringen waren zeer snel, kwaliteit is echt goed en zou dan ook zeker aanraden.

Snelle levering, goeie prijs/kwaliteit.

Stéphanie

Gemakkelijk, behulpzaam, persoonlijk en vlot

Roos

Ik heb zelf een geboortekaartje ontworpen. Ik was opzoek naar een specifieke afbeelding, die zat er helaas niet bij. Maar met een alternatief is het alsnog gelukt. Veel design opties in het... Ik heb zelf een geboortekaartje ontworpen. Ik was opzoek naar een specifieke afbeelding, die zat er helaas niet bij. Maar met een alternatief is het alsnog gelukt. Veel design opties in het bewerkingsprogramma. Ik ben er te spreken over het pakket wat je ontvangt bij je proefdruk. Echt fantastisch. Omdat je alle papier soorten en envelopmogelijkheden ontvangt kun je een goede keuze maken voor je kaart. Heel erg blij mee!

Opties kaart bewerken
Proefpakket

Ashley

Makkelijk om kaartjes naar wens te maken, fijn in gebruik, veel keus.

Veel keus, leuk dat je heel veel zelf kan kiezen/aanpassen.

Femke

Top!

Mooi product van goede kwaliteit, zoals op de afbeeldingen. Makkelijk aan te passen naar eigen ontwerp, misschien zelfs wel te veel opties en keuzes :)

Suzan

Geweldige klantenservice!

Super fijne klantenservice en enorm snelle levering. De kleuren komen ook super mooi uit op het kaartje

Yoshi

Prachtig en snel!

Nadat je een design gekozen hebt, kan je nog alles geheel naar eigen wensen aanpassen. Waardoor je echt persoonlijke items kan laten maken.