9.5/10
9.7/10
9.5/10

Caroline

Zeer correct. Super snelle levering! Wij zijn heel tevreden!

Vandaag besteld , binden 2,3 dagen levering! Dit is ongelooflijk knap van jullie! Ook de proefdruk met de voorbeelden erbij van papier zijn super!

Niets op aan te merken

Goed, enkel het inloggen met account leek niet altijd goed te werken.

Fijn systeem om kaarten te bewerken, duidelijk overzicht van hetgeen je gemaakt hebt.

Enveloppen die bijgeleverd kunnen worden zijn niet aangepast aan het formaat kaartje. Ik koos voor een 8x8 formaat, envelop was een stuk groter.

Prima ervaring, duidelijke website en communicatie via mail

Na bestelling mail over hoe ze je nog beter v dienst kunnen zijn

Lottr

Heel erg tevreden en een super snelle levering!

Patricia

Wij zijn heel blij met de geboorte kaartjes via jullie! We kregen het in een mooie doos en zag er keurig uit!

Bedankt!

Netjes verstuurd!

Silvia de Vries

Erg goede ervaring. Leuke basisontwerpen, gemakkelijke software om zelf aanpassingen te doen, zeer snelle levering, goede kwaliteit. Ik vind de meegeleverde kadootjes in de vorm van voorgedrukte...

Goede ontwerptool, snelle levering, goede kwaliteit

Ik vond de aftersales heel erg irritant, stalkerig. Ik ontving meerdere keren per week een mail met de vraag of ik al klaar was om te bestellen, aangezien ik een ontwerp had gemaakt voor een geboortekaartje. Ten eerste had ik al lang besteld, en ten tweede ging het niet om een ontwerp voor een geboortekaart maar een huwelijk. Ik heb over dat laatste nog een mail gestuurd, maar daar niets op gehoord. Nu ik de nieuwsbrieven heb uitgezet word ik niet meer gemaild, maar een nieuwsbrief is in mijn ogen echt iets anders dan dit soort sales fishing.

Jos

Made for Moments heeft alles om iets mooi te creëren.

Het creëren van een ontwerp heeft alle troeven om tot iets mooi te komen.

Het lettertype van een tekst een kleur geven.

Dewindt Annick

Top bedrijf!!!

Snelle correcte levering !!!

Wij hebben onze trouwkaarten besteld via Made for Moments, en zijn super tevreden.

-Het product was precies zoals we verwacht hadden
-Snelle levering
-Uitgebreide proefdruk met papierstaaltjes voor maar 1 euro
-Mooi papier
-Goed verpakt

Daphne en Theo

Wij hebben via Made for Moments onze geboorte kaartjes gemaakt en besteld. We zijn er heel blij mee. We hebben een leuk design gekozen en op onze wensen afgestemd.

Leuke orginele designs