9.5/10
9.5/10

Paul

Kaartjes zijn mooi, maar de Enveloppen zijn behoorlijk slecht ... meerdere kaartjes zijn niet aangekomen, omdat ze uit de envelop zijn gevallen ... terwijl je mag verwachten van een envelop die je... Kaartjes zijn mooi, maar de Enveloppen zijn behoorlijk slecht ... meerdere kaartjes zijn niet aangekomen, omdat ze uit de envelop zijn gevallen ... terwijl je mag verwachten van een envelop die je dichtplakt dat hij ook dicht blijft zitten ... zeker voor deze prijs mag je dat verwachten ... behoorlijke teleurstelling! We hebben het nota bene of geboortekaartjes ... die wil je graag dat ze goed aankomen.

Mooie kaartjes

Enveloppen!

Jannemieke

Mooi kaartje en goede service

Ik kreeg vlot antwoord op mijn vragen

Daniëlle Venema

Fijne website, veel mogelijkheden, snelle levering!

Website werkt erg prettig om customised kaarten te maken!

Mogelijkheid tot invoegen kloppende agenda

Lotte

Goede ervaring! Makkelijk om zelf kaartje te ontwerpen in mooie prijs/kwaliteit verhouding.

Handig en makkelijk zelf ontwerpen

Geen originele fonts

Iris

Geboortekaartjes besteld

Makkelijk te bewerken en snel geleverd

Nicky Tier

Overzichtelijk en groot assortiment

Emilie

Ik heb enkele keren gemaild om hulp te vragen met het ontwerpen van onze trouwuitnodigingen. Ik kreeg steeds erg snel een antwoord terug. De service is fantastisch en het eindresultaat van de... Ik heb enkele keren gemaild om hulp te vragen met het ontwerpen van onze trouwuitnodigingen. Ik kreeg steeds erg snel een antwoord terug. De service is fantastisch en het eindresultaat van de uitnodigingen formidabel! Ik ben heel tevreden.

Snelle en goede service

Geen!

Heel erg goed! Mooie kaartjes, mooi geleverd. Prettige website.

Kaartjes, fijne site, bestelgemak.

Geen.

CAM

Uitstekend en vriendelijk telefonisch geholpen door één van de dames, nadat er in de tekst iets veranderd moest worden.

Snelheid, service en vriendelijkheid

Zijn die er dan?

Steven

Aardige mensen, product mooi verpakt, leuke website.

Aardige mensen, product mooi verpakt, leuke website. De kaarten worden snel verzonden. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed.

De editor voor de kaarten zou ook opengeslagen bewerkt moeten kunnen worden, zo krijg je als je hem uitvouwd een geheel en niet 2 verschillende delen. Opengeklapt bewerken zou echt perfect zijn.