9.5/10
9.5/10

Sophie

Fijn sympathiek bedrijf, hebben mooie kaarten geleverd. We hebben veel complimenten gekregen.

Fijne applicatie om de kaart te bewerken

Ik vond 't moeilijk om de juiste kleur donkerblauw te vinden die ik wilde. Misschien kan er gewerkt worden met kleurenkaartjes oid

Roos

Duidelijk en snel!

Supersnelle levering, leuke ontwerpmogelijkheden op de site

Vanaf 20 kaarten wordt bestelling als pakket geleverd. Ik had 22 kaarten en kreeg daarom een grote doos. Vind ik afdoen van bestelgemak en zonde van het materiaal. Ook jammer dat je niet optioneel kan kiezen voor een proefpakket. Ik wilde enkel een proefdruk ontvangen en kreeg veel samples. Supermooi natuurlijk, maar in mijn geval niet nodig en dat vind ik zonde.

Goede ervaring!

Grote keus in het assortiment en veel mogelijkheid om te personaliseren.

Graag in de mail na bestelling duidelijker beschrijven wanneer de pakketjes als brievenbuspost bezorgd worden. De 'kaarten en/of enveloppen' constructie die nu gebruikt wordt is te verwarrend. Ik zou duidelijk neerzetten dat het in totaal om 20 stuks gaat. (Want volgens de huidige constructie dacht ik: 20 kaartjes en 20 enveloppen, dus t/m 40 stuks kunnen via de brievenbus bezorgd worden).

Linda

Hele leuke kaarten & super service!

Alles is heel duidelijk op de website & de kaarten zijn prachtig

Het centreren van text ging iets moeizaam - ging beter toen ik de raster ging gebruiken. Het veranderen van een bestaande enkele kaart in een dubbele kaart bleek ook alleen mogelijk door te emailen - maar ik werd supersnel geholpen!

Vriendelijke service

Snel geholpen en duidelijk

anonymous

Korrecte en snelle reactie bij vaststelling van problematische werking van de website/ editor.

Zeer ruime mogelijkheden voor eigen ontwerp.

Nihil

Marjolein van der Zwaan - Heidsieck

Opzich wel goede ervaringen trouwkaarten en geboorte kaart van onze dochter ook besteld

Snelle service, duidelijk programma om mee te werken.

Ik had in het programma een lichtere voorbeeld waarbij de zwarte letters goed leesbaar waren. Alleen toen we de kaarten ontvingen was dit niet duidelijk leesbaar. Bij de geboorte kaartjes voor onze dochter was er destijds ook iets niet goed en toen waren we erop geattendeerd vanuit made by moments / hip design nog. Misschien een tip om dan toch even mee te denken als een tekst niet duidelijk leesbaar is. Verder zijn we tevreden hiot

anonymous

Zeer duidelijk en snelle levering

Snelle levering en overzichtelijke website

Eveline ockerman

Zeer goed

Mooie lay-out, gemakkelijk in gebruik met de tools

Herkenbaarheid enkelvoudige en dubbelvoudige kaarten

Heel goed

Snelle levering.