P.

Zeer positief, fijne en snelle communicatie.

Goede service en communicatie, zowel telefonisch als per mail.

Marijke

Snelle reactie, snelle actie, behulpzaam,begrijpen de wens van de aanvragen. Erg tevreden!!

Snelle reactie / actie

Femma

Zeer tevreden. Mooie kaartjes en snelle levering.

Unieke kaartjes

Duidelijker aangeven wat de maat is waar de proefdruk van besteld.

Tatjana

Aanrader

Overzichtelijk

Keuze voor levering bij een postNL punt ipv huisadres

J.

Heel goed! Fijne communicatie: snel, beantwoorden alle vragen heel duidelijk, persoonlijke sfeer. Snelle levering!

Fijne communicatie en snelle levering!

Neen

Paula

Heel netjes! Je wordt goed geholpen en de kaartjes zijn heel mooi.

Veel keuze uit kaartjes

Nvt

Anja

Fijne service en mooi product

Geduldig en duidelijk

Weet ik zo niet

Lisa

Super fijn en erg prettig!

Duidelijke soorten verschillende kaarten

Geen.

Jenny

Ben door alle medewerkers heel goed, snel en vriendelijk geholpen met het ontwerp van onze geboortekaart!

Website ziet er mooi en professioneel uit. Ontwerpen zijn modern, verzorgd en gevarieerd.

Dacht eerst dat er geen sluitstickers voor enveloppen waren. Handig om deze in bestelling standaard te laten opnemen als optie.

C

Website werkte prima. Snelle verzending en levering

Als je een folie kaart zelf wilt ontwerpen zou het ook handig zijn dat je als je een stuk tekst wilt toevoegen (nieuwe kolom), je bij de kleuren dan ook de kleuren ‘folie’ kunt kiezen! Nu kon ik... Als je een folie kaart zelf wilt ontwerpen zou het ook handig zijn dat je als je een stuk tekst wilt toevoegen (nieuwe kolom), je bij de kleuren dan ook de kleuren ‘folie’ kunt kiezen! Nu kon ik maar op één kant de folie afdrukken, dus waar de originele tekst van het kaartje op stond.
Kopieerde ik dat stukje tekst naar de andere kant gaf hij op de computer aan dat het folie was, maar bij de afgedrukte versie was dat niet het geval.
Uiteindelijk is het een mooie kaart geworden, maar folie aan beide kanten van de kaart had nóg mooier geweest!
En wat ook handig zou zijn is als je al een ander ontwerp hebt gemaakt en je wilt dit in een ander formaat hebben, dat dit ook snel en gemakkelijk mogelijk is. Dus dat je geen nieuw ontwerp hoeft te maken bij een ander kaart formaat.