Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

Judith

Eerder al geboortekaartjes besteld voor ons zoontje en nu onze trouwkaarten! Wederom weer veel complimenten gehad over onze kaarten.

Eenvoudig te maken en te bestellen. Heel fijn dat je de papiersoorten en envelop kleuren mee krijgt als je een proefkaart besteld!

N

We hebben geboortekaartje besteld en toen ze binnen kwamen, zat op meer dan de helft van de kaartjes een kleine beschadiging. Dit is uiteindelijk goed opgelost, maar wel een beetje jammer dat het... We hebben geboortekaartje besteld en toen ze binnen kwamen, zat op meer dan de helft van de kaartjes een kleine beschadiging. Dit is uiteindelijk goed opgelost, maar wel een beetje jammer dat het niet gecheckt is voordat het naar ons verstuurd werd.

Reactie Made for Moments:

Beste N,
Beste N,
Bedankt voor het delen van je ervaring. We doen uiteraard ons uiterste best om alle kaarten goed te controleren alvorens we ze ter verzending aanbieden. Vervelend dat jouw kaarten toch niet naar behoren zijn geleverd.
Goed te vernemen dat we het uiteindelijk positief met je op mochten lossen.
We staan graag in de toekomst weer voor je klaar.
Sofieke
Made for Moments

Sanne

Duidelijkheid

Jantine

Super fijne communicatie en product is prachtig!!!

Reactie Made for Moments:

Beste Jantine,
Wat een mooie woorden, fijn dat je zo enthousiast bent over jouw ervaring rondom de bestelling.
We zien je graag terug bij Made for Moments.
Met vriendelijke...
Beste Jantine,
We zien je graag terug bij Made for Moments.
Sofieke
Made for Moments

Liesbeth

Mooie designs, makkelijk aan te passen aan eigen wensen, zeer late levering van geboortekaartjes (dag 11 na bestelling pas geleverd)

Gebruiksgemak, designs

Petra

Goed.

Veel mogelijkheden qua ontwerp en papier soorten.

Pieter

goede en snelle bezorging

Jacob

Erg goed

Snelle levering, mooi product

Tom

Snel geleverd en mooie producten.

Daphne

Wij zijn ontzettend tevreden over de service en levering, en nog steeds heel erg blij met het prachtige geboortekaartje van onze dochter!