Levering
Assortiment / Collectie
Kwaliteit van het product

Mariska

Snel, goed en professioneel

Goede editor om kaartjes geheel te personaliseren qua afbeeldingen, kleuren en lettertypes.

thijs

Wij waren zeer tevrede over de werking met jullie

Organisatie

Regina

Zeer goede ervaring. Ik zou er in de toekomst weer gebruik van maken mocht dit zo uitkomen.

Zeer klantvriendelijk, er wordt meegedacht wat heel fijn is.

Janneke

Snelle productietijd. Afspraken worden nagekomen. Ze denken mee en voorzien je van goede tips. 2 proefdrukken met hun uitgewerkte ideeën werden gratis verstrekt.

Meedenken
Snelle productie
Erg klantvriendelijk

Zorgen dat de facturen online zijn op te halen uit t account. Er zijn problemen met de site op dit gebied

M.

Mooie designs, we krijgen er leuke reacties op.

Mooie designs, veel keuze aan enveloppen, mooi papier, mooi verpakt

Tatiana

Kim

Mooie collectie, gebruiksvriendelijke bewerking, goede kwaliteit, snelle levering

Carlijn

Wat een mooie kaarten!

Prachtig papier, snelle levering, gehele kaart zelf ontwerpen: voorkant/achterkant/binnenkant. Geweldige klantenservice die altijd snel reageert.

Geen, perfect!

Lajla

Makkelijk te maken, aan te passen en te bestellen. Uitgebreide Proefdruk.

Makkelijk te maken, aan te passen en te bestellen. Uitgebreide Proefdruk.

Linda

Fantastisch bedrijf! Makkelijke en duidelijke site, waar je heel simpel de perfecte kaart kan ontwerpen. De proefdruk is snel in huis en heel compleet met allerlei extra's om de juiste papiersoort... Fantastisch bedrijf! Makkelijke en duidelijke site, waar je heel simpel de perfecte kaart kan ontwerpen. De proefdruk is snel in huis en heel compleet met allerlei extra's om de juiste papiersoort uit te kiezen. De uiteindelijke bestelling was nog sneller binnen. Naar aanleiding van de proefdruk nog telefonisch contact gehad met de klantenservice, hierdoor wist de medewerker dat het om onze trouwkaarten ging. Wat schets onze verbazing, op het moment dat de kaarten in productie gingen kregen wij een ontzettend lief en persoonlijk mailtje van de desbetreffende medewerker. Niets dan lof voor dit bedrijf.

Persoonlijke benadering en betrokkenheid van de medewerkers.