Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

Rowan

Heel goed, super mooie geboorte kaartjes ontworpen

Tessa

Mooie uitnodigingen voor mijn verjaardag. Snel antwoord op extra vragen. Goede communicatie!

Renske

Modern en snel

Naat

Trouwkaart

Dewi

Super fijne ervaring! Website is fijn en kaartjes zijn exact geworden zoals ik ze heb besteld

Heel persoonlijk en lief ingepakt

Yonine

Hele mooie geboortekaartjes besteld en een bijpassend raambord, ik kwam er niet helemaal uit met de proefdruk, maar made voor moments heeft mij super goed geholpen aan het juiste kaartje met de... Hele mooie geboortekaartjes besteld en een bijpassend raambord, ik kwam er niet helemaal uit met de proefdruk, maar made voor moments heeft mij super goed geholpen aan het juiste kaartje met de juiste kleuren echt top!

Klantvriendelijk en snelle reacties

Chantal & Jorrit

Super klantgericht!

Klantenservice! Ons product was niet helemaal naar wens. Klantenservice gebeld en die pakte het direct serieus op. Bood ons nieuw product aan en prijsverschil terug te betalen. Uiteindelijk hebben... Klantenservice! Ons product was niet helemaal naar wens. Klantenservice gebeld en die pakte het direct serieus op. Bood ons nieuw product aan en prijsverschil terug te betalen. Uiteindelijk hebben wij geen gebruik gemaakt van deze service en kwamen ze alsnog met een andere passende oplossing. Heel vriendelijk en adequaat gereageerd.