Jos

Service is top! Jammer dat je voor z'n bedrag toch nog verzendkosten moet betalen!

Snelle service

Verzendkosten??? als je voor meer dan 200 euro aan kaartjes koopt!

Hans

Snelle levering, accurate afhandeling en bestelling tot in de kleinste details goed geregeld.

Correcte en snelle afhandeling en uitstekende kwaliteit van het product.

Geen.

Sel

Wel oké

Mooie producten

In de mail specificeren dat de bestelling uit twee leveringen bestaat en volledige track en trace code (in mijn geval heb ik maar 1 track en trace code ontvangen in plaats van twee) verzenden

Reactie Made for Moments:

Hoi Saly,
Hoi Saly,
Nogmaals dankjewel dat je de tijd hebt genomen een review te schrijven. Fijn dat we elkaar zojuist telefonisch even gesproken hebben. Het klopt inderdaad dat de geboortekaartjes los van het geboortebord verstuurd worden. We begrijpen dat, wanneer je maar één track en trace code ontangt, je er van uitgaat dat dit om beide pakketten gaat. We nemen je input zeker mee en gaan dit voortaan in mailings en op de website duidelijker communiceren.
We hopen je in het vervolg, ondanks deze onduidelijkheid, toch nog terug te zien. Bel / mail ons gerust weer wanneer je ergens ontevreden over bent.

Gewoon top!

Goede levering
Voldoende kaartjes
Fijn dat de enveloppen die we graag wilden, maar niet bestelbaar waren nog te regelen waren!
Communicatie is fantastisch

Het zou makkelijk zijn als je weet wat je precies allemaal had gekozen met bestellen voor de proefdruk zodat je met bestellen precies weet hoe je proefdruk eruit zag.

Femke

Geboortekaartjes, enveloppen, geboortebord en een postzegel ontwerp.

Goede kwaliteit, snelle communicatie, mooie ontwerpen

Het is jammer dat er enige tijd overheen gaat voor ik de kaartjes binnen had. Vrijdag besteld en woensdag in huis door het weekend.

Reactie Made for Moments:

Hoi Femke,
Wat fijn dat je de moeite hebt genomen feedback achter te laten voor ons. Dankjewel daarvoor.
Hoi Femke,
We lezen dat je niet zo tevreden bent over de levertijd, wat jammer om te horen. We zien inderdaad dat je voor een kaartje hebt gekozen met folie afwerking, dit heeft een productie -en levertijd van in totaal 2 tot 3 werkdagen. Het is spijtig om te horen dat deze informatie bij jou van te voren niet bekend was.

Lianne

Website en ontwerp systeem werkte feilloos. Ook het contact met medewerkers was top, heel vriendelijk en behulpzaam!

Website en klantgerichtheid personeel

Voor foliekaarten is de levertijd wat lang maar dat ligt aan de techniek

Annemie

Telefonisch en via de website is de ervaring prima.

Assortiment papier, kleur, keuze voorbeelden, lettertype, alles prima.

Een prima proefexemplaar!

Claudia

Mooie kaartjes snel geleverd

Dat jullie gelijk mailde of de bestelling klopte top ?

X

Sandra

Perfect!

Prachtige kaartjes en snel geleverd

René

?????