Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

Annita

Mooie keuzes en vlot verloop van bestelling

Tania

Wij hebben hier onze trouw uitnodigingen en gastenboek ontworpen en besteld. Dit was heel gemakkelijk. Een gebruiksvriendelijke website en via mail altijd snel een antwoord. Bij onze bestelling... Wij hebben hier onze trouw uitnodigingen en gastenboek ontworpen en besteld. Dit was heel gemakkelijk. Een gebruiksvriendelijke website en via mail altijd snel een antwoord. Bij onze bestelling waren 2 enveloppen te weinig, dit kan natuurlijk gebeuren. Na contact via mail werden er meteen 5 enveloppen verstuurd. Ik zou deze site zeker aanraden!

Klantenservice is echt top
Gebruiksvriendelijke website

Nina

Snelle en mooie levering van onze save-the-date kaarten.

Bij een proefdruk krijg je stalen van de verschillende kleuren enveloppe en soorten papier alsook enkele sticker voorbeelden om de enveloppe dicht te maken. Mooi uitgesneden kaarten, veel keuze,... Bij een proefdruk krijg je stalen van de verschillende kleuren enveloppe en soorten papier alsook enkele sticker voorbeelden om de enveloppe dicht te maken. Mooi uitgesneden kaarten, veel keuze, makkelijke tool om de kaart naar eigen wens aan te passen.

Marinka

Ik heb geboortekaartjes besteld. Na een fout van mijn kant, ben ik heel goed geholpen. Er werd mij een korting van 40% aangeboden bij de nieuwe bestelling!

Goede service, er wordt met je meegedacht als er problemen zijn.

Barbora

Geweldig! Prachtige kaarten! Super snel gedrukt en bezorgd!

Veel mooie design- en papier opties.

Reactie Made for Moments:

Beste Barbora,
Bedankt voor je prachtige review, daar doen we het voor!
Carla
Team Made for Moments

Ilse

Door toedoen van onze postbode, liepen onze geboortekaartjes heel wat vertraging op. Dankzij het snelle antwoord en meteen correct aanpakken van ons probleem door het Made For Moments-team, werd er... Door toedoen van onze postbode, liepen onze geboortekaartjes heel wat vertraging op. Dankzij het snelle antwoord en meteen correct aanpakken van ons probleem door het Made For Moments-team, werd er binnen enkele “uren” een constructieve oplossing aangeboden. Wij zijn ontzettend dankbaar met het resultaat!

Zeer klantgerichte en probleemoplossende werking!

Emma

Heel goede ervaring. Gemakkelijk, snel, en vooral: prachtig resultaat. Ik hou van de kwaliteit van de papiersoorten die jullie aanbieden.

Amber

In 1 woord fantastisch!

Er ging iets niet goed bij het bestellen van mijn kaarten. Made for moments heeft hier super klantvriendelijke naar gehandeld en een passende oplossing geboden. Ik ben helemaal tevreden!