Levering
Kwaliteit van het product

Burger

Een echte aanrader!

Met aandacht ingepakt

Kaarten waren krom, wellicht mogelijk om ze te persen?

Kim

Erg fijn en snel geholpen door Ellen bij het ontwerpen

Hulp bij ontwerpen

Tineke

Super tevreden

Goede service, snelle levering, mooi assortiment, goede kwaliteit

Kelly

Leuk ontwerp!

Klantgerichtheid en snelle aanpassingen in account

De houten kaarten zijn teleurstellend: duur, het lettertype in jullie eigen voorbeelden komen niet mooi uit, je hebt meerdere proefdrukken nodig, lelijke grote ronden op de kaart... Dezelfde kaart... De houten kaarten zijn teleurstellend: duur, het lettertype in jullie eigen voorbeelden komen niet mooi uit, je hebt meerdere proefdrukken nodig, lelijke grote ronden op de kaart... Dezelfde kaart op papier is wel een topper (en goedkoper)!

Teveel gelijkaardige mails. Ook al is het concept gekozen krijg je nog veel (bijna gelijkaardige?) mails over jullie producten terwijl dit niet meer nodig is

Niels

We hebben al een paar bestellingen geplaatst bij Made For Moments en telkens hebben we zeer mooie kaartjes ontvangen! Echt knap vakmanschap!

Mooie ontwerpen, super kwaliteit

Ontwerptool is niet zo handig voor naamkaartjes. Misschien iets voorzien zodat alle namen automatisch netjes in het midden van het kaartje staan.

Sairah

Top

Ik had eerste keer verkeerd besteld, ik was vergeten de achterkant aan te passen. Hierna heb ik de bestelling opnieuw moeten plaatsen. Wat ik ook heb gedaan, ik heb 40% korting gekregen daar ben ik... Ik had eerste keer verkeerd besteld, ik was vergeten de achterkant aan te passen. Hierna heb ik de bestelling opnieuw moeten plaatsen. Wat ik ook heb gedaan, ik heb 40% korting gekregen daar ben ik echt enorm blij mee.

De kaarten zouden voordat ze afgedrukt worden gecontroleerd kunnen worden door personeel. Ik heb bijvoorbeeld Per ongeluk R V S P geschreven maar dit moest R S V P zijn. Jullie zouden bij controle... De kaarten zouden voordat ze afgedrukt worden gecontroleerd kunnen worden door personeel. Ik heb bijvoorbeeld Per ongeluk R V S P geschreven maar dit moest R S V P zijn. Jullie zouden bij controle even kunnen kijken of de tekst klopt en eventueel kunnen bellen om te vragen of ik geen tikfout heb gemaakt.

Esther

Mooi kaartje helemaal zelf aan te passen

Mooi kwaliteit kaartje

De levering beter checken op foutjes in de kaartjes voor verzenden.

Jolanda

Heel duidelijk en gemakkelijk te maken

drukproef met toebehoren is geweldig

Melissa

Vanaf het eerste moment fijn om te werken met Made for Moments. Een toegankelijke website waarop je allerlei inspiratie kan vinden. Prettig om online te werken in het bewerkingsprogramma.

Overzichtelijk, toegankelijk, breed assortiment

Valerie

Voor het ontwerpen van onze trouwkaarten hebben wij gebruik gemaakt van een externe template. Het uiteindelijke ontwerp konden we gemakkelijk uploaden als achtergrond op een blanco kaart van Made... Voor het ontwerpen van onze trouwkaarten hebben wij gebruik gemaakt van een externe template. Het uiteindelijke ontwerp konden we gemakkelijk uploaden als achtergrond op een blanco kaart van Made for Moments. Ons proefexemplaar was binnen 2 dagen gecontroleerd, gedrukt en verzonden. Omdat deze perfect was hebben we op dezelfde manier onze trouwkaarten besteld. Deze werden binnen 3 uur na bestelling op een zondag(!) al verzonden en waren de volgende dag in huis! Absolute aanrader!

Super snelle service, ruime keuze in papiersoorten en enveloppen, bruikbaar voor externe ontwerpen, ontwerp wordt gecheckt voor het drukken