Anneloes Jongeleen

meerdere vegetarische opties

Graag meer keuze in vegetarisch

Jacques van der Walle

Zeer goed !

Verse maaltijden en voldoende keus

eigenlijk niet

H van Ginkel

Helaas minder goed dan de vorige keer

Edit: na contact met de klantenservice over mijn tegenvallende ervaring geef ik een hoger cijfer(sterren) vertrouwende dat er echt wat gedaan word met mijn punten graag meer zoutloos of zoutarm vega... Edit: na contact met de klantenservice over mijn tegenvallende ervaring geef ik een hoger cijfer(sterren) vertrouwende dat er echt wat gedaan word met mijn punten graag meer zoutloos of zoutarm vega maaltijden !!
Bij de gerechten minder zout gebruiken de spinaziestamppot was de vorige x heerlijk, nu leek wel of de zoutpot er in gevallen was niet te eten ... de tjaptjoy was een klef rommeltjealke 4 de gerechten die ik had zijn in de prullenbak beland ... zonde van mn geld dus, de kwaliteit is ver achteruit gegaan, is helaas mijn oordeel!! erg jammer omdat ik vegetarisch eet hebben jullie de meeste keuze ten op zichte van andere maaltijdaanbieders

Olga Tum

Het gemak dat je niet zelf hoeft te koken. Kost weinig tijd.

Zeker zal ik nog wel eens bij u bestellen.

Levien Mechielsen

Alles zeer smakelijk

Ik stoor me aan alle mailtjes die ik krijg. Het zou voldoende zijn als er verandering is in de bezorgtijd

JANNIE KLEINJAN

Lekker

Minder kunnen bestellen

Pedro Groot Bleumink

Wisselend

Snel geleverd, veel keuze

Vlakke smaak, zuurkool echt niet lekker, spek ook niet, portie te klein voor volwassenen

Anja de Boer

Veel keuze en smaakt goed

André Timmermans

Die is goed, echter de verzendkosten bij bestellingen van vier maaltijden (voor ons gebruikelijk) staan me tegen.

hoeveelheid per maaltijd en de houdbaarheid ervan

Het gratis verzenden bij vier maaltijden mogelijk maken

Yvonne Hummelen

Dat er ook gerechten zijn die gluten en lactose vrij zijn.

gluten/lactose vrije losse combonenten zoals lactose vrije aardappelpuree.