Mariska

Vlotte levering, tas was mooi verpakt

Irma Janssen

Leuk in gepakt en tijdig geleverd. Echter €7.95 moeten betalen toen ik t retour deed vanwege kleurverschil van het stof. Dit vond ik echt minder.
Mvg I. Janssen

Reactie Luanzo Tassen:

Wat jammer dat de kleur van de tas niet helemaal volgens verwachting was. Zoals echter in de webshop staat aangegeven kan de tas iets afwijken van de foto (wat in jouw geval echt minimaal was),... Wat jammer dat de kleur van de tas niet helemaal volgens verwachting was. Zoals echter in de webshop staat aangegeven kan de tas iets afwijken van de foto (wat in jouw geval echt minimaal was), omdat elke tas uniek is (-:
Wanneer je een tas bij ons besteld betalen wij de verzendkosten. Kies je ervoor om een tas te retourneren, dan zijn de retourkosten voor jouw rekening (en mag je zelf bepalen via welke vervoerder je dit doet en de goedkoopste optie kiezen). Zo delen we de kosten. Dat is wel zo eerlijk, toch?
Sandra
Luanzo

Ineke Schoppink

Snelle levering.
Snelle levering.
Ik vond het ook leuk dat de tas mooi ingepakt was en er een handgeschreven kaartje bijzat om mij veel plezier te wensen met m'n nieuwe tas, dat maakt het tot een kadootje voor jezelf :-)

agaath van der leeden

Prima levering goed product

Corine

Kreeg keurig een mail dat de tas die ik graag wilde weer op voorraad was.

B.Boogaard

Voor extra info over één van de tassen gebeld met Luanzo. Kreeg super vriendelijk advies. Bovendien werden mijn bestelde tassen erg leuk verpakt geleverd.

HEAC Verschraegen

Prima en snel

Relinde de Graaf

Prima, snelle service

Mooie site en gevonden door wanhopig op zoej naar een tas naar mijn zin

Agnes Hofman

Duidelijke site en snelle levering