Service na uw aankoop

Segers Kris

IK HEB NOG STEEDS MIJN BESTELLING NIET ONTVANGEN!

NOG STEEDS NIETS ONTVANGEN

Reactie Louisana.nl:

Geachte mevrouw,
Geachte mevrouw,
Bedankt voor uw reactie, fijn dat u de moeite heeft genomen om een evaluatie in te vullen over Louisana.nl. Natuurlijk lezen we graag positieve reacties van klanten, maar wanneer er iets niet goed gaat, dan kunnen we juist daarvan leren en onze service verbeteren.
We vinden het erg vervelend dat uw bestelling lang op zich heeft laten wachten. De door u gewenste BH was niet op voorraad en moest daarom eerst door ons besteld worden bij de fabrikant. Zoals wij telefonisch met u besproken hebben, is het pakket daarna zo snel mogelijk naar u opgestuurd.
Onze oprechte excuses voor het ongemak en de vertraging, we wensen u veel plezier met uw bestelling.
Het team van Louisana Bodyfashion

Goede service

duidelijke info of de artikel op voraad is of besteld moet worden

Klantvriendelijk.

Goede service, snel geleverd

Ruim assortiment, duidelijke website en snel geleverd

Keurig bedrijf, snelle levering, vriendelijk

Geen portokosten. Hulpvaardig

Iets meer voorraad van sommige artikelen zou fijn zijn

Snelle levering.

Prettige sfeer , gemoedelijk , huiselijk, discreet

klantvriendelijk

Website oké, bij vragen snel antwoord, supersnelle verzending, zorgvuldig verpakt. Mijn complimenten

Snelle service,...zorgvuldig verpakt...complimenten

L.culley@upcmail.nl

Ik heb nog niets ontvangen

Een poging om voor de eerste keer te bestellen liep uit op een snelle reactie dat het gewenste niet kon worden geleverd met excuses voor de gebrekkige info op de site en een keuze om een andere... Een poging om voor de eerste keer te bestellen liep uit op een snelle reactie dat het gewenste niet kon worden geleverd met excuses voor de gebrekkige info op de site en een keuze om een andere kleur te kiezen of het bedrag terug te laten storten.

Fijn dat snel na bestelling werd gereageerd met excuses dat het gewenste niet kon worden geleverd en de belofte het bedrag terug te storten.