Patrick

Correcte prijzen,snelle levering

Eddy

De noveenkaarsen, van Belgisch fabrikaat, zien er best goed uit. De prijs alsook de snelheid van levering zijn top. Ik ga bij jullie nog bestellingen plaatsen.

Eugeen

Ik had wasmanden besteld en deze werden daags nadien geleverd. Fijne dienstverlening. Top

Viviane

Vriendelijk personeel, ruime keuze, interessante aanbiedingen.

Paul

Wel verwarrend dat de e-mail aan info@Clean Company terugkwam van Outlook : bestaat niet…
Heb info gekregen dat het nu onder het label Wooners hoort.
Met PostNl werken is voor mij...
Heb info gekregen dat het nu onder het label Wooners hoort.
Met PostNl werken is voor mij moeilijk zij kondigde gisterenmorgen de levering aan tussen 12:30 en 16:30….om 10:00 een gewijzigd leveringsbericht plots tussen 10:00 en 12:30 maar ik was dan niet thuis, dan zetten ze de zending maar in de inkomhall van de app.blok van 60 appt. dus iedereen kan dat meenemen.
Ik ben dan hals over kop terug huiswaarts gereden om het pakket op te pikken…als ♿️ vast geen aangename klus.
Met Bpost komt alles toe in mijn vast leveringspunt (krantenwinkel) waar ik het dan zelf kan ophalen en niet onnodig thuis moet wachten ( er is nog kiné, revalidatie, apotheker enz…) dus geen PostNl meer aub. Dank u

Hugo

Heel correcte afhandeling

pascal

Alles was heel goed

Danny

Prijs/kwaliteit top.

Rien

Bestelling prima ontvangen alleen waarom beantwoorden jullie geen mails jammer