LOI

Leontine Groenman / Wecreate Consulting

Excel - Gevorderd

Ervaringen LOI

Prima. Maar let op dat deze cursus een stuk moeilijker is en veel meer hoofdstukken heeft dan Excel - Basis.

Beste Leontine,
Hartelijk dank voor de feedback.

Renee

Bar slechte klantenservice

Ervaringen LOI

Totaal niet tevreden over afhandeling en service. Dus niet over opleiding maar over de service die bar slecht is. Als er problemen zijn, dan is LOI niet thuis

Beste Renee,
Wat vervelend om te vernemen dat je geen antwoord op jouw vragen krijgt en niet voldoende geholpen bent door de klantenservice.
Mocht ik je ergens mee kunnen helpen, ontvang...
Beste Renee,
Mocht ik je ergens mee kunnen helpen, ontvang ik graag een mail via webcare@loi.nl.

Renee

Arbeids- en organisatiepsychologie

Ervaringen LOI

Zeer slechte klantenservice en medewerkers zijn niet in staat om te luisteren danwel te lezen. Mijn probleem is nog steeds niet opgelost en telkens krijg ik standaardantwoorden terwijl er nog steeds... Zeer slechte klantenservice en medewerkers zijn niet in staat om te luisteren danwel te lezen. Mijn probleem is nog steeds niet opgelost en telkens krijg ik standaardantwoorden terwijl er nog steeds geen oplossing is. Klaacht gemeld maar daar word niet op gereageerd dan maar openbaar. Ben er nu wel klaar mee

Beste Renee,
Mocht ik je ergens mee kunnen helpen, ontvang...

Social Noof

Super opleiding!

Ervaringen LOI

Ik volg de opleiding social media management.

Beste Noof,
Wat fijn dat de opleiding jou beviel.

Chantal

Onderwijsassistent

Ervaringen LOI

Het is makkelijk in gebruik. Alles is duidelijk. En bij vragen heb je de mede studenten of je docenten.

Beste Chantal,
Wat fijn om te horen dat jouw opleiding je beviel.

Eline

Pedagogische medewerker kinderopvang

Beste Eline,
Wat fijn om te zien dat de opleiding jou bevallen is.

V.R

MBO administratie en control specialist

Ervaringen LOI

Ik vind het fijn om met LOI te studeren. De campus is gebruik vriendelijk en de lessen digital zijn actueel en duidelijk te begrijpen.

Beste Vileey,
Wat fijn om te horen dat de opleiding jou bevalt.

Maarten

Duurzaam bouwen

Ervaringen LOI

Ik wil graag mijn ervaring delen met LOI, omdat ik echt onder de indruk ben van hun onderwijsaanpak en de kwaliteit van de cursussen.

Allereerst was het inschrijvingsproces eenvoudig en...

Allereerst was het inschrijvingsproces eenvoudig en gebruiksvriendelijk. Het team was zeer behulpzaam en beantwoordde al mijn vragen snel en grondig.

Wat LOI echt onderscheidt, is de flexibiliteit die ze bieden. Als werkende professional was het voor mij van groot belang om mijn studie in mijn eigen tempo te kunnen volgen. LOI biedt dit met hun online cursussen en studiemateriaal. Dit maakte het mogelijk om mijn baan te behouden terwijl ik aan mijn opleiding werkte.

De kwaliteit van het lesmateriaal was uitstekend.

Wat betreft de prijs-kwaliteitverhouding, vond ik LOI zeer redelijk geprijsd in vergelijking met andere opleidingsaanbieders.

Tot slot, LOI heeft mijn verwachtingen overtroffen en heeft me geholpen mijn carrière te bevorderen. Ik beveel LOI ten zeerste aan aan iedereen die flexibel en hoogwaardig onderwijs zoekt. Ik ben zeer tevreden over mijn ervaring en kijk uit naar mijn volgende cursus bij LOI.

Beste Maarten,
Wat fijn om te horen dat de opleiding jou zo goed beviel.
We zien jou natuurlijk ook graag terug bij een nieuwe opleiding.

Ontwikkeling psychologie

Telefonisch contact goed.
Flexibiliteit iets minder

Beste Edith,
Beste Edith,
Wat fijn om te horen dat de opleiding jou beviel.
Mocht je nog iets willen aangeven over jouw ervaringen met de flexibiliteit, kun je altijd een mail sturen naar webcare@loi.nl

Randstad Groep

Adobe photoshop