Chris van Gils

Je word goed geholpen.

Reviewtitel

Snelle opvolging en levertijd.

Altijd goed overleg en goede afspraken

Reviewtitel

Goede service en goede kwaliteit en uitleg

Tamara Fransen

Ik ben heel vriendelijk behandeld en er werd geluisterd naar mijn klacht.

Reviewtitel

na een verkeerde behandeling nu toch weer positiviteit kunnen vinden bij Livit

Aaltje

De consulente nam de tijd om naar mij te luisteren. Met mij mee te denken en zij gaf mij het gevoel dat het hier ging om hoe ik mij erbij zou voelen. Gaf goed advies, liet mij zien welk soort... De consulente nam de tijd om naar mij te luisteren. Met mij mee te denken en zij gaf mij het gevoel dat het hier ging om hoe ik mij erbij zou voelen. Gaf goed advies, liet mij zien welk soort handschoentjes je het beste kan gebruiken om de kous goed om het been te kunnen zetten. Ook de levertijd was binnen denk 2 Max 3 dagen. Ook gaf zij aan dat ik, wanneer ik toch moeite mocht hebben bij het aantrekken van de kousen, altijd een afspraak met haar mag maken zodat zij mij dan kan leren hoe ik het het beste kan doen.

Reviewtitel

Tegen verwachting in zeer tevreden met de kousen.

Fijne ervaring heel goed geholpen

Reviewtitel

Zeer fijn ontvangst en vriendelijkheid

Lefteris

Goed en vriendelijk personeel

Zeer tevreden

Ingrid bolleboom

Vriendelijk en goede uitleg over een splint.
Fijn dat ik eerst een leen splint kreeg om te proberem

Reviewtitel

Goed vriendelijk en snel geholpen

Antoinette

Fijn bedrijf met alle deskundigheid in huis. Duidelijk uitleg

Fijne kousen

Antoon van der Velden

Goed bereikbaar, vriendelijk en behulpzaam.

Antoon

Caroline

Bij telefonisch contact hoefde ik geen afspraak bij de consulente te maken. De steunkousen konden worden opgestuurd. Op 14 februari besteld, pas op 23 februari verstuurd via UPS. Het pakket wordt... Bij telefonisch contact hoefde ik geen afspraak bij de consulente te maken. De steunkousen konden worden opgestuurd. Op 14 februari besteld, pas op 23 februari verstuurd via UPS. Het pakket wordt maar niet afgeleverd door UPS, maar uiteindelijk z.g.n. na niet thuis zijn, retour gestuurd naar Livit. Navraag bij Livit levert op dat als het bij hun binnen is, dat het via Postnl als brievenbus pakket zal worden verstuurd. Na 4 weken uiteindelijk de kousen ontvangen in een plastic zak in de brievenbus.

Reviewtitel

Helaas geen fijn gevoel bij deze bestelling