Gerlinda Van Roekel

Zeer goede ervaring!

Diana Putavet

Excellent

Will Kroezen

Heel Prettig verloop van de bestelling.
Heb nog telefonisch contact gehad ivm wijziging bestelling.
Niks is teveel, heel goed geholpen .

Judith

Super!!! Snelle levering. Fijne communicatie. Probleem met product snel en adequaat opgelost. Zal hier zeker weer kopen!

Monique Heijmen

Een aantal keren een bestelling geplaatst. Goede service

Kirsten van Haver

Zeer fijn. Snel geleverd en heel leuk ingepakt! Toen bleek dat een paar laarzen toch te klein was konden wij direct langs komen om een nieuw paar op te halen.

Kim

Had een bestelling gedaan. Ik wilde mijn kortingscode gebruiken, maar het werkte niet. Bij “opmerkingen” heb ik dit aangegeven en werd ik daarna gemaild met de boodschap dat ze het verrekende bedrag... Had een bestelling gedaan. Ik wilde mijn kortingscode gebruiken, maar het werkte niet. Bij “opmerkingen” heb ik dit aangegeven en werd ik daarna gemaild met de boodschap dat ze het verrekende bedrag naar me over zouden maken. Een snelle reactie en een nette service!
Daarnaast worden de pakketjes altijd leuk verpakt en snel verzonden.

Lisanne Schevers

Duidelijke informatie op de website, heel fijn dat er een maatadvies aangeven stond waardoor ik direct de goede maat schoenen bestelde voor mijn zoontje. Snelle levering en mooi ingepakt: feestje om... Duidelijke informatie op de website, heel fijn dat er een maatadvies aangeven stond waardoor ik direct de goede maat schoenen bestelde voor mijn zoontje. Snelle levering en mooi ingepakt: feestje om uit te pakken voor de 6-jarige!