Laura Pouw

Prettig,klantgericht, goede service

Beschrijf hier uw ervaring:

Kreeg mail dat lijsten weer op voorraad waren, heel fijn

Willy Hermans

Beschrijf hier uw ervaring:

Artikel was beschadigd, vervangend artikel ontvangen.

Seth

Mooi fotoboek en goeie service

Beschrijf hier uw ervaring:

Had het fotoalbum vita besteld, na het ontvangen was het een erg mooi boek. Helaas zag ik na het vol plakken van het boek dat een aantal pagina’s loslieten van de kaft, na een bericht te hebben... Had het fotoalbum vita besteld, na het ontvangen was het een erg mooi boek. Helaas zag ik na het vol plakken van het boek dat een aantal pagina’s loslieten van de kaft, na een bericht te hebben gestuurd naar de klantenservice heb tips gekregen over hoe ik de pagina’s kon plakken om het boek te repareren en ook mocht ik een nieuw fotoalbum uitkiezen. Al om al heel tevreden!

C. Kimenai-Verheijen

C

Top!

Top kwaliteit

Eva

Ik ontving een week na mijn bestelling een heel lelijk fotoboek.

Beschrijf hier uw ervaring:

Op de website stond 'vandaag besteld, morgen geleverd'. Het duurde een week. Het boek hing aan elkaar, de pagina's staken buiten de kaft uit. Ik kreeg de opdracht foto's te maken, maar had geen... Op de website stond 'vandaag besteld, morgen geleverd'. Het duurde een week. Het boek hing aan elkaar, de pagina's staken buiten de kaft uit. Ik kreeg de opdracht foto's te maken, maar had geen behoefte aan een vervangend product, alleen al omdat ik niet uit kon gaan van een accurate verzendtijd. De retourkostenkosten kwamen ook voor mijn rekening. Belachelijk slechte kwaliteit en dito service.

Reactie Lijstentoko:

Beste Eva,
Op de website staat aangegeven "voor 15.00u besteld, direct verzonden" dat is ook gebeurd.
Wij vinden het echter vervelend om te zien dat de zending bij de vervoerder...
Beste Eva,
Wij vinden het echter vervelend om te zien dat de zending bij de vervoerder langer dan gebruikelijk onderweg geweest is.
U gaf aan dat het product een klacht bevatte en wij vroegen u om hiervan een foto te maken waarna wij directe vervanging in gang zouden kunnen zetten. U wenste hier geen gebruik van te maken en op basis van de zichttermijn te retourneren.
Lijstentoko

Henk van Gestel

Goede kwaliteit en prima service

Beschrijf hier uw ervaring:

Toegankelijke website en makkelijk te bestellen

Marijke Faber

IK heb een mailtje gestuurd om jullie te bedanken voor de perfecte staat waarin de lijsten verpakt waren. Ben er zeer blij mee.

Zie bovenstaande

christ van schijndel

Groot assortiment , snelle verzending

Beschrijf hier uw ervaring:

bij lijstentoko hebben ze veel keus van schilderijlijsten en zijn niet zo duur ook . ook de verzending is snel , want vandaag besteld kan morgen al in huis zijn .