Jacobs

Goede producten, mooie kwaliteit

goede producten, mooie kwaliteit

Maria Voermans

Heb de Swiss UlTIMA- Anti straling textiel ontvangen.

Ik heb nu 2 nachten met de doek om mijn hoofd geslapen en mijn nek voelden niet zo stijf en dat gaf wel verlichting.

Pim Uytenbogaardt

Positief

?

Harry Vellinga

Gebeld over een factuur vraag, prima en snel geholpen.

Correct en snel geholpen. Top!

Frans en Marga

Goed bedrijf, goede uitleg, product Oals beschreven. Echt. Ik ben zeer tevreden!

Snelle levering.

Lida Zoungrana- Commandeur

Ik heb een hoes voor mijn router gekocht. De doos mag wel iets kleiner want ik moest enorm sjorren om de doos uit mijn postbus te krijgen. Dezelfde middag deed ik de hoes eromheen. Na 1 uur merkte... Ik heb een hoes voor mijn router gekocht. De doos mag wel iets kleiner want ik moest enorm sjorren om de doos uit mijn postbus te krijgen. Dezelfde middag deed ik de hoes eromheen. Na 1 uur merkte ik dat de druk op mijn ogen die ik al een paar dagen voelde verdwenen was. Ik was perplex want ik had geen idee dat die druk door straling werd veroorzaakt. Ik heb nog wel een paar vragen. Hoelang doet de hoes zijn werk, gaat de werking na een paar jaar verminderen? Is het nodig om de hoes te wassen?

Reactie Life-Maxx:

Wat fijn te horen dat de router hoes zijn werk doet. De stof blijft zijn werk doen. Wassen is enkel ivm de hygiëne. Als u de hoes wast dan graag in een waszak en zachtjes centrifugeren zodat de... Wat fijn te horen dat de router hoes zijn werk doet. De stof blijft zijn werk doen. Wassen is enkel ivm de hygiëne. Als u de hoes wast dan graag in een waszak en zachtjes centrifugeren zodat de zilverdraad niet buigt. Veel plezier van de hoes.

Haike

Ik ben al jaren een tevreden klant.

Mooie producten, snelle verwerking en levering.

Wij hebben al jaren goede ervaring met de life-maxx antistraling stickers
Niet alleen geschikt voor de telefoon maar ook op zendkastje van kpn enz

Elke Doudeijns

De buikband zit zalig. Had in het verleden een andere en die ging op maat. Deze zelf te verstellen is heel fijn!
Mooie producten hebben jullie.

Kwaliteit

Annelies Vermeulen