Annemarie Zimmermann-Oosting

Onderneming met een missie de wereld beetje mooier te maken!

Marjolein

Mooie doelstellingen, heel gebruiksvrendelijk.

d-j van marle

Werkt correct

Jac

Bijzonder risicovol

van Groenigen

Duidelijk omschreven investeringsprojecten.

Klaasje Staal

Mooi bedrijf en leuke projecten. Je wordt netjes geïnformeerd als het de ondernemer niet lukt om op tijd terug te betalen. Ik zou best mijn geld voor minder rente willen uitlenen omdat het... Mooi bedrijf en leuke projecten. Je wordt netjes geïnformeerd als het de ondernemer niet lukt om op tijd terug te betalen. Ik zou best mijn geld voor minder rente willen uitlenen omdat het investeren mij niet om de winst gaat. Dat was bij plusplus wel het geval, komt dit nog terug?

Kees

Eerlijke informatie, goed gevoel, slechts heel zelden problemen met terugbetaling

Marco Schonewille

Bijzonder goed gevoel bij Lendahand. Heldere en eerlijke informatie op de website. Je wordt doorlopend goed en duidelijk op de hoogte gehouden. Zeker wanneer het even niet zo gaat als gewenst zorgt... Bijzonder goed gevoel bij Lendahand. Heldere en eerlijke informatie op de website. Je wordt doorlopend goed en duidelijk op de hoogte gehouden. Zeker wanneer het even niet zo gaat als gewenst zorgt Lendahand voor goede informatie. Naar mijn gevoel en ervaring een betrouwbare club waar je gerust mee in zee kunt gaan om op die manier andere mensen op een leuke manier verder te helpen.

M. Beekman

Teleurstellend. Je denkt iets te doen voor anderen en met natuurlijk een klein risico. Maar achterstanden, afschrijvingen en uiteindelijk dus verlies.

Gerard van Mourik

Zeer positief