René Mascini

Top

Hedwig Schlötjes-Belle

Snel en goed!

Fleur Versteegh

Snelle verzending en product wat bijna nergens verkrijgbaar is hier kunnen kopen!

Karen Smeijers

Opnieuw een keurig verwerkte bestelling met heerlijke producten. De persoonlijke benadering spreekt ons aan. Deze bestelling smaakt naar meer!

Elisabeth Noorduin

Na enig rondgooglen op verschillende soorten chilipepers (en altijd naar AH online gestuurd te worden, die niks bijzonders hebben) kreeg ik de ingeving op 'Ottolenghi kruiden' te zoeken en bingo,... Na enig rondgooglen op verschillende soorten chilipepers (en altijd naar AH online gestuurd te worden, die niks bijzonders hebben) kreeg ik de ingeving op 'Ottolenghi kruiden' te zoeken en bingo, Lekker zeg.nl waar ze allerlei verschillende gedroogde pepers hebben die de reform niet had en de toko ook niet. Buiten specifiek door Ottolenghi gebruikte dingen (de beruchte zwarte limoenen...) hebben ze nog veel meer smaakmakers die je bij Nigella Lawson tegenkomt en in oosterse kookboeken. Leuke site om doorheen te scrollen, ik vond ook nog gemalen anijs en zwarte rijstazijn. Ik vond de prijzen vrij laag/schappelijk voor de hoeveelheden. Mocht je geen jampotjes bewaren om kruiden in te doen: zelfs die verkopen ze. Geen zin om alle buitenlandse winkels af te lopen voor een zakje pul biber of woon je ergens waar ze alleen maar Nederlandse spullen verkopen: een uitkomst, deze site.

Anika Rikkert

Veelzijdig in de niet-alledaagse producten

Edith Bentem vd Voort

Na aankoop van een Ottolenghi kookboek, kon ik in 1 keer alle ingrediënten aanschaffen. Duidelijke website, grote sortering producten, super snel geleverd en perfect verpakt. Er zat ook een aardig... Na aankoop van een Ottolenghi kookboek, kon ik in 1 keer alle ingrediënten aanschaffen. Duidelijke website, grote sortering producten, super snel geleverd en perfect verpakt. Er zat ook een aardig bedankkaartje bij, heel attent.

jo ampe

Fantastisch goede produkten en snel en goed geleverd.

Inge Barrink

Geweldig! mooi ingepakt en snel verstuurd