J Meewis

Goed en eerlijk advies, en een kwalitatief zeer goed assortiment

duidelijke uitleg

zo doorgaan

T

Service

Tijdig artikelen die niet meer leverbaar zijn van de site halen

Wiggers

Mijn ervaring met dit bedrijf is matig

U kunt iets leveren wat een ander niet kon leveren

info op de site verbeteren wat de levertijd betreft. Bij de bestelling stond (staat) voor 16:00 uur besteld, morgen in huis. Nu snap ik best wel dat als ik op een zaterdag iets bestel, ik het niet... info op de site verbeteren wat de levertijd betreft. Bij de bestelling stond (staat) voor 16:00 uur besteld, morgen in huis. Nu snap ik best wel dat als ik op een zaterdag iets bestel, ik het niet op een zondag in huis hebt. Maar als ik het op zaterdag voor 16:00 uur besteld heb en ik krijg het pas op woensdag 15:00 uur in huis dan valt mij dat tegen. Natuurlijk bent u ook afhankelijk wat Post.NL doet, maar u schrijft app de site " Voor 16:00 besteld, morgen in huis" zonder daar een voorbehoud bi te plaatsen..
Daarbij werden mijn inlegzooltjes geleverd in een grote doos terwijl ze ook in een bubbeltjes enveloppe verzonden hadden kunnen worden.
Het vragen of ik uw bedrijf zal aanbevelen antwoord ik met neen omdat reclame maken een zaak is voor de leverancier/winkelier en niet voor de consument. Als ik als consument reclame voor uw bedrijf moet maken wens ik ook een gedeelte van uw reclamebudget te ontvangen.

W Scholten

Goede ervaring, kreeg snel een bevestigingsmail na bestelling en artikel was snel verzonden.

Snelheid

Winkelmandje is niet te vinden als je verder winkelt. Mandje wordt pas weer zichtbaar als je weer een artikel toevoegd. Besteld via android telefoon.

Mevr. M.G. Martinus-Gerrits

Snelle levering, keurig verpakt

Zie bovenstaande

Janny

Goede service en snel geleverd

Prima klantenservice

Paul King

Goed assortiment, redelijk geprijsd, prima shop

Goede algehele indruk

Snelle goed verzorgde levering

Snel, correct, betrouwbaar

nvt

Petrovsky&Ramone

Ik heb een DB duffel tas gekocht en wist niet welke maat goed zou zijn. Ze mailden snel terug met informatie en advies.

Goede communicatie, snelle levering, goede service

Gratis terugzenden zou leuk zijn maar begrijp dat dat niet werkt.