m bakker

Helaas gaf de foto van het gekochte artikel een vertekend beeld van het werkelijk aangeboden product en ook de beschrijving was niet duidelijk, waardoor we niet helemaal kregen wat we verwachten

snelle verzending

duidelijkere beschrijving en foto

Annemarie Brouwer

Goede ervaring.
Goede ervaring.
Ik bestelde een stick op woensdagavond, werd vrijdag al geleverd. Toen bleek het niet precies de goede stick te zijn (low bow ipv control bow). Mail gestuurd. Ik werd direct gebeld. Retour label ontvangen. En op dinsdag de juiste stick ontvangen.
Hele goede service!
Fijn om mee te maken dat als het niet goed is gegaan dat dat direct op een zeer correcte manier hersteld wordt. Wekt vertrouwen.

Duidelijke website

HUANG

NICE

YES

YES

Erik Spuijbroek

Ik vind het niet van deze tijd dat de kosten voor het retour sturen voor rekening van de klant zijn.

Retour sturen gratis maken.

Reactie Leerentveld Vrijetijd:

Bedankt voor jouw reactie.
We hebben echter onze retour-voorwaarden duidelijk aangegeven op onze site.
Maar, ook kritische feedback is welkom.

cletus ferrao

Very quick delivery and also got the purchase at a much better price than other websites

quick delivery and best price

Should offer regular sales

Yvonne

Prima !

Goed product, snel geleverd

Verzendkosten zijn hoog t.ov bijvoorbeeld bol.com

John

Had via email gevraagd ilof de meindels die wilde bestellen in mijn maat ook echt op voorraad waren.Kreeg heel snel antwoord en ze hadden meteen een paar voor mij gereserveerd.Top,kunnen veel... Had via email gevraagd ilof de meindels die wilde bestellen in mijn maat ook echt op voorraad waren.Kreeg heel snel antwoord en ze hadden meteen een paar voor mij gereserveerd.Top,kunnen veel webwinkels een voorbeeld aan nemen.Besteld en dag erna in huis.

reactie op email en snelle levering.Top service

Maartje

Snelle levering! Ik ben vakkundig en snel geholpen.

Overzichtelijk per sport

Cobi Deelstra