Mark Pijl

Fijn om mee te werken.

Beschrijf hier uw ervaring

Makkelijke bestelprocedure en snel geleverd.

Henny Norbart

Handige website,vriendelijk kontakt,goede en snelle service.

Beschrijf hier uw ervaring

Geleverde rgb strip waterdicht goed en voldoet uistekend voor mijn aquarium.

Jorry Plessers

Prima en correcte levering

Leuke en aangename verlichting

Frits van der Steege

Goede producten, levering had iets sneller gekund.

Beschrijf hier uw ervaring

Overzichtelijk assortiment. Producten zoals omschreven. Degelijke kwaliteit.

Remco Van den Akker

Ik heb een keer besteld bij leestrip winkel en heb plezier van mij bestelling

goede producten

Andre Groen

Dit bedrijf neemt snelle levering zeer serieus en biedt zeer concurrerende prijzen.

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hebben inmiddels al twee keer ledbakken en nu ook ledspots (inbouw) gekocht. Ons volledige kantoor is nu lekker energiezuinig voorzien van prachtig warmwit licht. Ze branden mooi stabiel en... Wij hebben inmiddels al twee keer ledbakken en nu ook ledspots (inbouw) gekocht. Ons volledige kantoor is nu lekker energiezuinig voorzien van prachtig warmwit licht. Ze branden mooi stabiel en starten vliegensvlug op in vergelijking tot onze oude PL armaturen en TL-bakken. Wat een verbetering en dat alles tegen een super lage prijs. Wij bevelen iedereen aan die op zoek ik naar een LED licht leverancier. Kwaliteit!!

Ed van Harskamp

Zeer snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Na de bestelling gedaan te hebben, had ik 's avonds als een mailtje met een track&trace code
De levering is zeer snel verlopen, en de kwaliteit ziet er heel goed uit
ik moet de strip nog...
De levering is zeer snel verlopen, en de kwaliteit ziet er heel goed uit
ik moet de strip nog installeren / aansluiten, maar tot nu toe ben ik zeer tevreden

Jansen

Niet de goedkoopste, maar kwaliteit wint de strijd!

Beschrijf hier uw ervaring

in 2014 heb ik hier 2m RGB ledverlichting gekocht inclusief aluminium profiel en "melkglas" cover. Dat brandt nu nog steeds iedere avond zonder problemen. Iedereen vroeg me waarom ik toch geen... in 2014 heb ik hier 2m RGB ledverlichting gekocht inclusief aluminium profiel en "melkglas" cover. Dat brandt nu nog steeds iedere avond zonder problemen. Iedereen vroeg me waarom ik toch geen goedkoop setje zou halen bij een van de welbekende discounters. Toch blij dat ik het hier gekocht heb. Mensen die later dan mij een dergelijk goedkoop setje kochten zijn nu allemaal problemen tegengekomen, o.a. enkele leds die niet branden, kleuren die het niet meer doen, algehele felheid die achteruit gaat en laatst zelfs een strip tegengekomen die op hoge toon zachtjes een gillend geluid maakt in de adapter. Allemaal dingen waar ik geen last van heb, die me opvielen en waardoor ik vind dat hier een goede review alsnog op zijn plek is!

Balt van Bavel

Beschrijf hier uw ervaring

Afwikkeling aankoop correcter toen er met een onderdeel iets mis bleek, meteen een vervangend exemplaar gestuurd. Prima service

Peter Casell

Perfect

Beschrijf hier uw ervaring

Goed advies en snelle levering, product was van goede kwaliteit