Sportcentrum

Mooie foto panelen

De Schildkamp BV

Vandaag bestelling ontvangen. Helemaal naar wens zoals besteld

Vespucci

Top en snel

thies

Top

Jos Pex

De levering liet op zich wachten en er werd contact opgenomen . Een artikel bleek niet opvoorraad en een vervanger werd aangeboden en aanvaard en mijn order werd afgewerkt , 2 februari . Vandaag 9... De levering liet op zich wachten en er werd contact opgenomen . Een artikel bleek niet opvoorraad en een vervanger werd aangeboden en aanvaard en mijn order werd afgewerkt , 2 februari . Vandaag 9 februari wacht ik nog steeds op de levering van mijn bestelling .

BVBA De 7 Werken

Makkelijk te monteren en aan te sluiten

Jeannette

2 inbouwspots besteld op 17 januari, op 31 januari gebeld wanneer de spots geleverd zouden worden. Ik kreeg te horen dat de spots in nalevering stonden, zou 2-3 weken duren. Tot m’n verbazing had ik... 2 inbouwspots besteld op 17 januari, op 31 januari gebeld wanneer de spots geleverd zouden worden. Ik kreeg te horen dat de spots in nalevering stonden, zou 2-3 weken duren. Tot m’n verbazing had ik ze 2 dagen na m’n telefoontje in huis!

TETTEROO HAARMODE

Snelle levering. Goede prijs

Pascal

Goede aanbieding, snelle levering, goed product .

Ninkeartsy VOF

Net wat ik nodig had