Joost Hermsen

Goede ervaring en goede service ondanks dat ik zelf eerst de verkeerde beugel had besteld. Uiteindelijk volgende dag de goede binnen gekregen

Joukes

Alles correct afgehandeld, behalve de verzending in een overmatig grote verpakking, een doos waar wel 10 stuks van mijn bestelling inpassen.

H .

Zware oplichterij , heb gebeld om te bevestigen dat als ik vandaag zou bestellen er vandaag verzonden zou worden, dit is mij beloofd , tevens heb ik een vroege orde geplaatst, en vervolgens lappen... Zware oplichterij , heb gebeld om te bevestigen dat als ik vandaag zou bestellen er vandaag verzonden zou worden, dit is mij beloofd , tevens heb ik een vroege orde geplaatst, en vervolgens lappen ze de beloftes aan hun laars, er is niks verzonden … geen aanrader dus ,

Reactie Lcdwandbeugels.nl:

We begrijpen dat u teleurgesteld bent. U heeft gelijk dat het artikel niet op tijd verstuurd is, het zou 1 dag later geleverd worden door onvoorziene omstandigheden. Om dan van zware oplichterij te... We begrijpen dat u teleurgesteld bent. U heeft gelijk dat het artikel niet op tijd verstuurd is, het zou 1 dag later geleverd worden door onvoorziene omstandigheden. Om dan van zware oplichterij te spreken gaat ons wat ver. We hebben tenslotte ook direct de bestelling geannuleerd en retourbetaald op uw verzoek. Het zou fijn zijn als u de tekst enigzins kon aanpassen want aan oplichterij doen wij niet en is ook niet de ervaring van onze andere klanten zoals u in de reviews kunt lezen.. Waar mensen werken kan er wel eens iets mis gaan en nog maals u heeft gelijk mbt de verlate levering, maar van oplichterij is totaal geen sprake.

piet

Alles ging goed en snel bovendien prima product

Christine

Degelijk materiaal. Snelle en correcte levering.

Dhr. Koolen

Bestellen en levering gingen zeer soepel produckt ziet er zeer stevig uit en voldoet aan mijn verwachting

Martijn

Duidelijke productbeschrijving (maten) op de website en snel geleverd.

Annemijn Smit

De tv-beugel is erg stevig, wij hebben een grote televisie en moet ook ver naar voren kunnen omdat deze om de houtkachel/schouw naar de bank gericht dient te worden en dat wil met deze beugel... De tv-beugel is erg stevig, wij hebben een grote televisie en moet ook ver naar voren kunnen omdat deze om de houtkachel/schouw naar de bank gericht dient te worden en dat wil met deze beugel perfect. De beugel was ook snel geleverd.

Vestraten

Goede en snelle service.savonds besteld volgende dag binnen