Diepgang
Leraar

Vandierendonck caroline

Basic management

Ervaringen cursus

Je kan de aan cursus studeren waneer het voor jezelf best uitkomt en dat is een groot pluspunt
Zeker als je het combineert met je werk / gezin

Bart Albrecht

Online marketing

Information management & support

Heijnen

Bewindvoerder

Ervaringen cursus

Ben nog niet zo heel ver maar de ervaring die ik al heb met Laudius is prima

Leys daisy

Stervens begeleiding

Ervaringen cursus

Heb er een hele goede ervaring bij en ben als persoon ook wel verandert

Fatima ElKaddouri

Medische secretaresse

duidelijk en overzichtelijk

Verhoeven katrien

Digita recherche

Ervaringen cursus

Dat je onmiddellijk kom starten vond ik heel leuk.
De cursus is in begrijpbare taal opgesteld, zodat het makkelijk is om te begrijpen en bij te leren

Mortier peggy

Stress en burn out coach

Ervaringen cursus

Heel goede cursus alles is goed uitgelegd en is zeker aan te raden voor mensen met teveel stress burn out of coachen.

Werner Peeters

Basiskennis boekhouden

Ervaringen cursus

De cursus heeft voor mij het juiste niveau van diepgang. Op de aspecten m.b.t. btw en personeel bijvoorbeeld wordt voldoende ingegaan zonder te overdrijven wat de cursus snel zeer praktisch... De cursus heeft voor mij het juiste niveau van diepgang. Op de aspecten m.b.t. btw en personeel bijvoorbeeld wordt voldoende ingegaan zonder te overdrijven wat de cursus snel zeer praktisch toepasbaar maakt.
De oefeningen en de huiswerken zijn arbeidsintensief maar zijn de moeite waard omdat ze verder inzicht, maar ook nieuwe stof toevoegen.

Eline de Baets

Binnenhuisarchitectuur

Ervaringen cursus

Zeer mooi materiaal, zeer verzorgd opgestelde cursus, vriendelijke en behulpzame docenten

heidi swings

Kindercoach

Ervaringen cursus

Zeer duidelijke cursus met een mooie indeling . Heel duidelijk geformuleerd en overzichtelijk