Diepgang
Leraar

John Bergen

Filmmaker

Ervaringen cursus

Goed lesmateriaal. Zeer interessant. Nog geen huiswerk ingestuurd, maar fijn omdat je voldoende studietijd hebt om dat te doen.

C. Sopacua

Sociale psychologie

Ervaringen cursus

Ik vond het een hele interessante cursus. Het huiswerk werd snel beoordeeld.

Isabelle van Kesteren

Personal trainer

Ervaringen cursus

Ik ben erg enthousiast over de opleiding, de inhoud en de betrokkenheid van de docenten.

T.D. Ferchichi

Angst en stressbeheersing

Ervaringen cursus

Een leerzame cursus met zeer fijne docent. Duidelijke uitleg en prettig geschreven

Paula Centeno

Praktische psychologie (als onderdeel van toegepaste psychologie)

Ervaringen cursus

1e onderdeel van mijn cursus. Net verzorgd materiaal in mooie mappen met duidelijke uitleg.

Hilke Bakker

Kinderpsychologie

Ervaringen cursus

leerzaam, fijn dat het korte lessen zijn, zeer snelle feedback

Catharina

Cursus basis opleiding onderwijsassistent

Ervaringen cursus

Ik vond de cursus soms een beetje achterhaalt. Hij zou best wel eens een update mogen krijgen. Ik kwam opmerkingen tegen die van 10 jaar geleden waren. Dat vond ik erg jammer. Het feit dat het een... Ik vond de cursus soms een beetje achterhaalt. Hij zou best wel eens een update mogen krijgen. Ik kwam opmerkingen tegen die van 10 jaar geleden waren. Dat vond ik erg jammer. Het feit dat het een cursus is en geen echte opleiding is ook jammer, aangezien je veel moet doen voor de opdrachten. Ik denk dat deze cursus makkelijk om te zetten is naar een gerenommeerde MBO opleiding door er stages bij te laten lopen. De school waar ik werk accepteren ze deze cursus niet om mij in te gaan zetten als onderwijsassistent. Ik moet dus een andere opleiding gaan doen om dat wel te kunnen. jammer nu ben ik een jaar bezig en heb eigenlijk nog niks. Wel heb ik veel geleerd van deze cursus.

Muylle Machteld

Lifecoach

Ervaringen cursus

super tevreden, veel geleerd over mezelf en wat ik kan doen voor anderen

Kirsten de groot

Opvoedcoach

Ervaringen cursus

zeer fijn en duidelijk beschreven

J.m

Basiskennis onderwijsassistent

Ervaringen cursus

Ik was erg gemotiveerd om deze cursus te volgen. De cursus vind ik erg interessant en kan het in de praktijk ook toepassen. Met regelmaat stuurde ik de huiswerkopgave in en ik kreeg ook snel een... Ik was erg gemotiveerd om deze cursus te volgen. De cursus vind ik erg interessant en kan het in de praktijk ook toepassen. Met regelmaat stuurde ik de huiswerkopgave in en ik kreeg ook snel een beoordeling. In 6 maanden tijd en met een zeer gemiddelde van 9.9 ben ik zeer tevreden.
Wie heeft de openboek examen gehaald en hoe ziet die eruit, wat kan ik verwachten?
Bedankt Meneer T. Boeijen voor de begeleiding.