Geert

Lenovo Ideapad 100 wat een geweldige laptop

Geweldige laptop en een scherpe prijs, erg blij een echte aanrader!

Quinten VG

Prima service en simpelweg beste prijs

Was opzoek naar een laptop voor thuisgebruik en heb deze hier gevonden. Supersnel ontvangen en zeer goede specificaties voor een prijs die ik nergens anders kon vinden.

Jeroen Vos

Voor een topprijs een zo goed als nieuwe Laptop!!

Via/via werd ik gewezen op deze webshop. Was op zoek naar een goede, snelle laptop voor thuis werk. Via laptop-kopen.nl heb ik een prachtige refurbished HP Zbook gekocht voor een scherpe prijs.... Via/via werd ik gewezen op deze webshop. Was op zoek naar een goede, snelle laptop voor thuis werk. Via laptop-kopen.nl heb ik een prachtige refurbished HP Zbook gekocht voor een scherpe prijs. Ondanks dat de laptop refurbished was is hij verder zo goed als nieuw. Geen krasje te vinden en volledige garantie erbij. 's Middags besteld en de volgende ochtend werd hij al bij mij thuisbezorgd. Hier ga ik vaker shoppen! Van harte aan te bevelen door deze blije klant!

Marcel Soolsma

Zeer goed .

Proffesioneel

Stijn

Helemaal top!

Super geholpen, word erg goed de tijd voor je genomen en met een super goede laptop vertrokken.

De Vries

Zeer positief. Goed advies verkregen en snel geleverd.

Goed advies , snelle levering.

Reactie Laptop-Kopen:

Dank u voor uw review heer de Vries, we hebben het probleem met betrekking tot de informatie is inmiddels aangepast.
Dennis

Laptop besteld, super snel en scherp geprijsd!

Scherpe prijs en snelle levering