MTS. B.P. en J.C.D. van Zadelhoff

nee

david willig

Prima opgelost

na advies van een adviseur vvo 's afgesloten bij mestverwerken.nu na herberening waarschijnlijk geen vvo 's nodig, kon geannuleerd worden zonder kosten, ondanks dat het later was dan de genoemde... na advies van een adviseur vvo 's afgesloten bij mestverwerken.nu na herberening waarschijnlijk geen vvo 's nodig, kon geannuleerd worden zonder kosten, ondanks dat het later was dan de genoemde 24 uur in het contract top!!!

W.H Berends

Je VVO"'s snel geregeld

Snelle en vlotte afhandeling in een paar handelingen word alles voor je geregeld

Duidelijke titel

snelle en vlotte service

Snel en goed geregeld

Binnen enkele minuten heb je je mestverwerking middels een VVO geregeld tegen een concurrerende prijs.

Duidelijke term/kreet

handelt snel en vlot

Persoonlijke benadering en alles duidelijk

We hebben vorige week fosfaatrechten verkocht via een optiecontract. Heldere afspraken, aanbetaling vlot op de rekening en een goed persoonlijk contact, Ids is langs geweest met contract en kon... We hebben vorige week fosfaatrechten verkocht via een optiecontract. Heldere afspraken, aanbetaling vlot op de rekening en een goed persoonlijk contact, Ids is langs geweest met contract en kon (bijna) al onze vragen beantwoorden.

De site werkt uitstekend, het contact voelt persoonlijk

Duidelijke uitleg, prettig contact.
heb het gevoel dat er een gemotiveerd ,enthousiast team werkzaam is achter de schermen.
Ga op dezelfde voet verder.

Mestverwerkingsovereenkomst

Mts. Heitkönig

VVO

Op zich hebben wij tot nu toe goede ervaring met Mestverwerken.nu, dat nu overgaat in LandbouwStart.
Al meerdere transacties tot tevredenheid afgehandeld.